Articolul precedent |
Articolul urmator |
183 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-28 18:40 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147 (639) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579) |
SM ISO690:2012 VÎȘCU, Irina. Utilizarea și implementarea metodelor active de predare pentru a dezvolta competențele și abilitățile profesionale ale studenților . In: Abordări psiho-pedagogice, lingvistico-literare, istorice și didactice în științele educației, Ed. 1, 21 decembrie 2022, Cahul. Cahul: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, 2023, pp. 209-216. ISBN 978-9975-88-102-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări psiho-pedagogice, lingvistico-literare, istorice și didactice în științele educației 2023 | ||||||
Conferința "Abordări psiho-pedagogice, lingvistico-literare, istorice și didactice în științele educației" 1, Cahul, Moldova, 21 decembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.147 | ||||||
Pag. 209-216 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Învățarea activă este o componentă importantă a procesului educațional în învățământul universitar din viața de zi cu zi. Prin implicarea studenților în procesul de învățare, aceștia devin mai capabili să aplice cunoștințele dobândite în domeniul de activitate pe viitor. Studierea materialului universitar fără implementarea metodelor, strategiilor și tehnicilor învățării active nu au rost de însușire de către student, din motivul neatragerii atenției de a studia materialul predat de către profesor. Mai simplu spus, cunoștințele acumulate reprezintă produsul predării și rezultatul efortului depus de către student și profesor, dar nu are loc întotdeauna doar pentru că un profesor predă, aceasta mai depinde și de dorința studentului de a acumula de sine stătător cunoștințe noi. Modul în care profesorii înțeleg și percep procesul de predare-învățare va influența pe viitor felul cum ei vor preda și explica cursul său, dar și modul în care studenții lor vor însuși materialul studiat. Este important ca profesorii să poată aplica și implementa corect metodele și tehnicile conceptului de învățare activă în clasă și în timpul orelor predate, de la procesul de dubândire a cunoștințelor simplu expus, la acel moment când studenții însușind temele și materialul studiat vor putea aplica teoria în practica de zi cu zi. |
||||||
Cuvinte-cheie învăţare activă, motivaţie, activitate cognitivă, promovare, creativitate, active learning, lessons, motivation, cognitive, activity, enhancement, creativity |
||||||
|