Potențialul mass-media ca promotor al integrării europene
Închide
260 5
Ultima descărcare din IBN:
2023-07-30 14:32
SM ISO690:2012
TACU, Mariana. Potențialul mass-media ca promotor al integrării europene. In: Realitățile politice și realitățile mediatice în contextul integrării europene:[culeg. de art.], Chişinău: 2014, pp. 172-182.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Realitățile politice și realitățile mediatice în contextul integrării europene:[culeg. de art.]
2014

Potențialul mass-media ca promotor al integrării europene


Pag. 172-182

Tacu Mariana12
 
1 Institutul de Cercetări Juridice şi Politice al AŞM,
2 Moldova State University
 
 
Disponibil în IBN: 13 aprilie 2023


Cerif XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<CERIF xmlns='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1' xsi:schemaLocation='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1 http://www.eurocris.org/Uploads/Web%20pages/CERIF-1.5/CERIF_1.5_1.xsd' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' release='1.5' date='2012-10-07' sourceDatabase='Output Profile'>
<cfResPubl>
<cfResPublId>ibn-ResPubl-178691</cfResPublId>
<cfResPublDate>2011-06-01</cfResPublDate>
<cfVol>57</cfVol>
<cfIssue>3</cfIssue>
<cfStartPage>172</cfStartPage>
<cfISSN>1810-9551</cfISSN>
<cfURI>https://ibn.idsi.md/ro/vizualizare_articol/178691</cfURI>
<cfTitle cfLangCode='EN' cfTrans='o'>Potențialul mass-media ca promotor al integrării europene</cfTitle>
<cfResPubl_Class>
<cfClassId>eda2d9e9-34c5-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassId>
<cfClassSchemeId>759af938-34ae-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassSchemeId>
<cfStartDate>2011-06-01T24:00:00</cfStartDate>
</cfResPubl_Class>
<cfResPubl_Class>
<cfClassId>e601872f-4b7e-4d88-929f-7df027b226c9</cfClassId>
<cfClassSchemeId>40e90e2f-446d-460a-98e5-5dce57550c48</cfClassSchemeId>
<cfStartDate>2011-06-01T24:00:00</cfStartDate>
</cfResPubl_Class>
<cfPers_ResPubl>
<cfPersId>ibn-person-32447</cfPersId>
<cfClassId>49815870-1cfe-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassId>
<cfClassSchemeId>b7135ad0-1d00-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassSchemeId>
<cfStartDate>2011-06-01T24:00:00</cfStartDate>
</cfPers_ResPubl>
</cfResPubl>
<cfPers>
<cfPersId>ibn-Pers-32447</cfPersId>
<cfPersName_Pers>
<cfPersNameId>ibn-PersName-32447-3</cfPersNameId>
<cfClassId>55f90543-d631-42eb-8d47-d8d9266cbb26</cfClassId>
<cfClassSchemeId>7375609d-cfa6-45ce-a803-75de69abe21f</cfClassSchemeId>
<cfStartDate>2011-06-01T24:00:00</cfStartDate>
<cfFamilyNames>Tacu</cfFamilyNames>
<cfFirstNames>Mariana</cfFirstNames>
</cfPersName_Pers>
</cfPers>
</CERIF>
Domenii științifice:
Alte contribuții (capitole, secțiuni ale cărții / culegerii) disponibile în IBN
Mass-media – a patra putere?
4-22
Dimensiunea comunicaţională a spaţiului public
23-37
Profesia de jurnalist: între vocaţie, opţiune şi tentația politicului
38-45
Realitatea politică ca obiect de falsificare mediatică.
46-58
Libertatea presei în ţările ex-sovietice:factori interni și externi
59-78
Impactul social media asupra proceselor de comunicare
79-82
Imaginea liderului politic – produs mediatic
83-95
Circumstanţe actuale ale discursului politic: mass-media şi campania electorală
96-108
Influența mass-mediei asupra participării electorale în viziunea alegătorilor
109-121
Mass media la intersecția bioeticii și politicii
122-128
Biserica în contextul mediatic actual
129-136
Mass-media și consumul mediatic
137-142
Presa tipărită moare ca să trăiască
143-151
Presa și problemele imaginii țării
152-158
Modalităţi de mediatizare a procesului de integrare europeană a Republicii Moldova: cazul agenţiei de ştiri „IPN”.
159-171
Actualitatea aspectelor mediatice în procesul de integrare europeană a Republicii Moldova
183-189
Valențele legislației europene în domeniul audiovizualului.
190-196
Campaniile de comunicare socială din perspectiva integrării europene
197-204