Articolul precedent |
Articolul urmator |
237 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-29 00:53 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.5.091.27:004 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184) |
SM ISO690:2012 CERNEI, Andriana. Evaluarea alternativă a modulelor la alegere. Metoda proiectului la informatică în ciclul liceal. In: Inovaţii în sistemul naţional de evaluare a rezultatelor învăţării, 4-5 noiembrie 2022, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPSC, 2022, pp. 51-58. DOI: https://doi.org/10.46727/c.04-05-11-2022.p51-58 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Inovaţii în sistemul naţional de evaluare a rezultatelor învăţării 2022 | ||||||
Conferința "Inovaţii în sistemul naţional de evaluare a rezultatelor învăţării" Chişinău, Moldova, 4-5 noiembrie 2022 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/c.04-05-11-2022.p51-58 | ||||||
CZU: 373.5.091.27:004 | ||||||
Pag. 51-58 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Evaluarea reprezintă una dintre cele trei componente operaţionale fundamentală a procesului de învăţământ, alături de predare și învățare. Aceasta constituie elementul care reglează conexiunea inversă în procesul de predare-învățare-evaluare, anunțând despre eficienţa strategiilor şi metodelor de predare-învăţare alese. Materialul de față propune o trecere în revistă a conceptului de evaluare, subliniază metodele moderne de evaluare la disciplina Informatica propuse în documentele de politici educaționale, dar și detaliază metoda proiectului ca o metodă eficientă de evaluare în cadrul modulelor la alegere în ciclul liceal. |
||||||
Cuvinte-cheie cadru didactic, evaluare, calitate in educație, învățământ general, competenţă, informatica, învăţare pe tot parcursul vieţii, realizarea experimentelor în științele umanistice, teachers, assessment, quality in education, general education, competence, informatics, lifelong learning, experiments in the humanities |
||||||
|