Articolul precedent |
Articolul urmator |
302 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-29 15:51 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.091.27:159.942 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
Psihologie (3398) |
SM ISO690:2012 ANTOCI, Diana, RUSU, Rodica. Arderea profesională prin prisma dimensiunii de evaluare. In: Inovaţii în sistemul naţional de evaluare a rezultatelor învăţării, 4-5 noiembrie 2022, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPSC, 2022, pp. 5-17. DOI: https://doi.org/10.46727/c.04-05-11-2022.p5-17 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Inovaţii în sistemul naţional de evaluare a rezultatelor învăţării 2022 | ||||||
Conferința "Inovaţii în sistemul naţional de evaluare a rezultatelor învăţării" Chişinău, Moldova, 4-5 noiembrie 2022 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/c.04-05-11-2022.p5-17 | ||||||
CZU: 373.091.27:159.942 | ||||||
Pag. 5-17 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul reuneşte o serie de reflecţii privind demersurile procesului evaluativ la treapta instaurării sindromul burnout, care, în abordarea diferitor savanți, a fost determinat ca unul reflectat de epuizarea fizică, psihică și emoțională, ce rezultă din expunerea excesivă și prelungită la situații stresante. De asemenea, lucrarea redă diverse poziții, concepte și teorii în contextul conturării conjuncturii cauzelor decisive în inițierea arderii profesionale, evidențiază caracteristicile, tipurile, dimensiunile, manifestările și măsurările acestora, precum și strategiile de depășire. |
||||||
Cuvinte-cheie ardere profesională, depersonalizare, extenuare emoțională, evaluare, stres, burnout, depersonalization, emotional exhaustion, evaluation, stress |
||||||
|