Articolul precedent |
Articolul urmator |
238 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-27 11:36 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2(073) (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2026) |
SM ISO690:2012 POPEL, Cezara. Formarea comportamentului sigur la preșcolari: coordonate curriculare. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. 4, 27-28 octombrie 2022, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2022, Ediția 4-a, pp. 274-280. ISBN 978-9975-161-32-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare Ediția 4-a, 2022 |
||||||
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare" 4, Bălți, Moldova, 27-28 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.2(073) | ||||||
Pag. 274-280 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este abordată problema educației preșcolarilor în vederea formării comportamentului sigur. Se prezintă coordonatele curriculare ale formării comportamentului vizat: competențe specific vizate/ standardelor de învățare și dezvoltare ale copiilor. Se analizează coordonatele normative ale formării comportamentului sigur în contextul curriculumului pentru educația timpurie, din perspectivă curriculară. |
||||||
Cuvinte-cheie securitate personală, comportament sigur, educaţie timpurie, curriculum, competenţă specifică, standard de învățare, personal safety, safe behaviour, early education, curriculum, specific competence, learning standard |
||||||
|