Formarea comportamentului sigur la preșcolari: coordonate curriculare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
238 7
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-27 11:36
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.2(073) (1)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2026)
SM ISO690:2012
POPEL, Cezara. Formarea comportamentului sigur la preșcolari: coordonate curriculare. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. 4, 27-28 octombrie 2022, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2022, Ediția 4-a, pp. 274-280. ISBN 978-9975-161-32-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 4-a, 2022
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare"
4, Bălți, Moldova, 27-28 octombrie 2022

Formarea comportamentului sigur la preșcolari: coordonate curriculare

Training of safe behavior in preschoolers: curriculum coordinates

CZU: 373.2(073)

Pag. 274-280

Popel Cezara
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 14 martie 2023


Rezumat

În articol este abordată problema educației preșcolarilor în vederea formării comportamentului sigur. Se prezintă coordonatele curriculare ale formării comportamentului vizat: competențe specific vizate/ standardelor de învățare și dezvoltare ale copiilor. Se analizează coordonatele normative ale formării comportamentului sigur în contextul curriculumului pentru educația timpurie, din perspectivă curriculară.

The article addresses the issue of educating preschoolers in order to train safe behavior. The curricular coordinates of the training of the targeted behavior are presented: specifically targeted skills/ standards of children's learning and development. The normative coordinates of the formation of safe behavior in the context of the curriculum for early education are analyzed, from a curricular perspective.

Cuvinte-cheie
securitate personală, comportament sigur, educaţie timpurie, curriculum, competenţă specifică, standard de învățare,

personal safety, safe behaviour, early education, curriculum, specific competence, learning standard