Articolul precedent |
Articolul urmator |
282 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-19 12:16 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2(073) (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2097) |
SM ISO690:2012 POPEL, Cezara. Formarea comportamentului sigur la preșcolari: coordonate curriculare. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. 4, 27-28 octombrie 2022, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2022, Ediția 4-a, pp. 274-280. ISBN 978-9975-161-32-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare Ediția 4-a, 2022 |
||||||
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare" 4, Bălți, Moldova, 27-28 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.2(073) | ||||||
Pag. 274-280 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este abordată problema educației preșcolarilor în vederea formării comportamentului sigur. Se prezintă coordonatele curriculare ale formării comportamentului vizat: competențe specific vizate/ standardelor de învățare și dezvoltare ale copiilor. Se analizează coordonatele normative ale formării comportamentului sigur în contextul curriculumului pentru educația timpurie, din perspectivă curriculară. |
||||||
Cuvinte-cheie securitate personală, comportament sigur, educaţie timpurie, curriculum, competenţă specifică, standard de învățare, personal safety, safe behaviour, early education, curriculum, specific competence, learning standard |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Popel, C.</creatorName> <affiliation>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Formarea comportamentului sigur la preșcolari: coordonate curriculare</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2022</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-161-32-9</relatedIdentifier> <subjects> <subject>securitate personală</subject> <subject>comportament sigur</subject> <subject>educaţie timpurie</subject> <subject>curriculum</subject> <subject>competenţă specifică</subject> <subject>standard de învățare</subject> <subject>personal safety</subject> <subject>safe behaviour</subject> <subject>early education</subject> <subject>curriculum</subject> <subject>specific competence</subject> <subject>learning standard</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>373.2(073)</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2022</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>În articol este abordată problema educației preșcolarilor în vederea formării comportamentului sigur. Se prezintă coordonatele curriculare ale formării comportamentului vizat: competențe specific vizate/ standardelor de învățare și dezvoltare ale copiilor. Se analizează coordonatele normative ale formării comportamentului sigur în contextul curriculumului pentru educația timpurie, din perspectivă curriculară.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>The article addresses the issue of educating preschoolers in order to train safe behavior. The curricular coordinates of the training of the targeted behavior are presented: specifically targeted skills/ standards of children's learning and development. The normative coordinates of the formation of safe behavior in the context of the curriculum for early education are analyzed, from a curricular perspective.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>