Articolul precedent |
Articolul urmator |
192 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-04 22:57 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:004 (110) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184) |
SM ISO690:2012 CERNEI, Andriana. Proiectul – activitate necesară și obligatorie în contextul experimentelor în științele umanistice. In: Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții, Ed. 1, 18-19 august 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, pp. 256-263. ISBN 978-9975-76-417-9 (PDF). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții 2022 | ||||||
Conferința "Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții" 1, Chişinău, Moldova, 18-19 august 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:004 | ||||||
Pag. 256-263 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Procesul instructiv-educativ evoluează o dată cu societate, se dezvoltă și se adaptează preponderent în concordanță cu necesitățile educabililor, atât la nivel național cât și la nivel internațional. În acest sens sunt cizelate/inventate noi metode, tehnici și mijloace de învățare care eficientizează învățarea. Altfel spus, învățarea bazată pe proiect, un concept relativ nou, care asigură elevii-liceeni cu posibilitatea integrării conținuturilor inter și trans-disciplinare, a fost propus în anul 2019, în curriculumul la Informatică. Articolul de față prezintă metoda proiectului drept o activitate necesară și obligatorie în contextul modulului la alegere 5 B, disciplina Informatica, clasa a XII-a, „Metode experimentale în științele umanistice”. În cadrul modulului la alegere elevii-liceeni studiază, sintetizează, aplică și integrează conținuturile unei anumite discipline (Informatica) la diferite etape ale implementării unui proiect în varia domenii la rezolvarea problemelor comunitare/ale școlii, ș.a. |
||||||
Cuvinte-cheie informatica, metoda Proiectului, învățare prin proiect, cunoştinţe, competențe, experiențe în științele umanistice, computer science, project method, project learning, knowledge, skills, experiences in the humanities |
||||||
|