Teatrul ca metodă de formare a competenței interculturale
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
268 5
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-27 14:46
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.013.43 (34)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3950)
SM ISO690:2012
ANDRIOAIE, Ana-Maria. Teatrul ca metodă de formare a competenței interculturale. In: Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții, Ed. 1, 18-19 august 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, pp. 15-21. ISBN 978-9975-76-417-9 (PDF).
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții 2022
Conferința "Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții"
1, Chişinău, Moldova, 18-19 august 2022

Teatrul ca metodă de formare a competenței interculturale

CZU: 37.013.43

Pag. 15-21

Andrioaie Ana-Maria12
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Școala Doctorală „Științe ale Educației” a Parteneriatului UST, USCH, ISE
 
 
Disponibil în IBN: 5 martie 2023


Rezumat

Această lucrare își propune să evidențieze abordări metodologice moderne în procesul instructiv-educativ. Noile repere pentru proiectarea, actualizarea și evaluarea curriculumului național, adoptate în 2021, impun redefinirea rolurilor profesorului și implică elevii în mod activ în propriul proces de învățare. Lucrarea de față analizează modul în care competența interculturală poate fi formată în contextul noilor direcții educationale impuse de sistemul educațional național românesc. Ulterior, trece în revistă două forme ale teatrului, ca metodă de învățare experriențială: teatrul forum și teatrul ziar.

This paper aims to highlight modern methodological approaches in the instructiveeducational process. The new guidelines for designing, updating and evaluating the national curriculum, adopted in 2021, require a redefinition of teacher roles and an active involvement on the part of the students in their own learning process. This paper analyzes the way in which the intercultural competence can be developed in the context of the new educational directions imposed by the Romanian national educational system. Later, it reviews two forms of theater, as a method of experiential learning: forum theater and newspaper theater.

Cuvinte-cheie
constructivism, competenţă, interculturală, facilitator, metodă, interactiv, teatr,

constructivism, competence, Intercultural, facilitator, Method, interactive, théâtre