Articolul precedent |
Articolul urmator |
193 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-03-16 11:20 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.762:37.015.3 (2) |
Psihologie (3398) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
SM ISO690:2012 LAPOŞINA, Emilia, FRUNZE, Olesea. Formarea capacităților de autoreglare a activității copiilor cu dizabilități mentale. In: Current Affairs and Perspectives in Psychological Research: . International conference of applied psychology, Ed. 2, 29-30 noiembrie 2022, Chisinau. Chișinău, Republic of Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2022, Ediția 2, pp. 46-47. ISBN 978-9975-159-97-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Current Affairs and Perspectives in Psychological Research Ediția 2, 2022 |
||||||
Conferința "Current Affairs and Perspectives in Psychological Research" 2, Chisinau, Moldova, 29-30 noiembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.922.762:37.015.3 | ||||||
Pag. 46-47 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul prezintă argumente privind importanța formării capacităților de autoreglare a activităților și a formării de abilități necesare pentru integrarea socială a copiilor cu dizabilități mintale. Abordarea acestui subiect este de o mare actualitate la nivel naţional şi internaţional. Aceasta este orientată spre dezvoltarea unorcompetenţe de comunicare funcţionale menite să faciliteze o bună integrare a copilului în medii şi contexte diferite. Caracterul interdisciplinar al subiectului abordat acoperă domeniul psihopedagogiei speciale, cu conotaţii în sfera domeniului educaţional și corecțional, a evaluării şi intervenţiilor, a psihologiei limbajului şi comunicării în situaţii critice de disfuncţionalitate a procesului de comunicare. |
||||||
Cuvinte-cheie dezvoltare mintală, deficienţă, autoreglare, sub control, incluziune, integrare, metode de abordare psihopedagogică, competențe, mental development, deficiency, self-regulation, under control, inclusion, integration, methods of psycho-pedagogical approach, competences |
||||||
|