Articolul precedent |
Articolul urmator |
286 38 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-25 07:47 |
SM ISO690:2012 MÎȚU, Daniela. Rolul metodelor moderne în înțelegerea textelor literare și nonliterare de către elevii din ciclul primar de învățământ. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 19, 11 mai 2022, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Vol.20, Partea 1, pp. 125-131. ISBN 978-9975-46-636-3. ISSN 1857-0267. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice. Vol.20, Partea 1, 2022 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice." 19, Chişinău, Moldova, 11 mai 2022 | ||||||
|
||||||
Pag. 125-131 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The main purpose of this article is to highlight the role of modern methods in understanding literary and non-literary texts in primary school students. In order for a teaching activity to be successful, the teacher in the class must be well informed, know the methods he can apply in the lesson, be open-minded and receptive to the new. The modern/ interactive/ special methods offer us a lot of formative valences in reaching the proposed objectives, in order to form the competences within the taught discipline, in our case Romanian language and literature. |
||||||
Cuvinte-cheie literary work, literary text, skills, teaching methods, modern methods, operă literară, text literar, competențe, metode didactice, metode moderne |
||||||
|