Creativitatea – forma superioară a procesului instructiv-educativ
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
240 19
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-16 16:03
SM ISO690:2012
CENUȘE, Elena Ramona. Creativitatea – forma superioară a procesului instructiv-educativ. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 19, 11 mai 2022, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Vol.20, Partea 1, pp. 26-29. ISBN 978-9975-46-636-3. ISSN 1857-0267.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.
Vol.20, Partea 1, 2022
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice."
19, Chişinău, Moldova, 11 mai 2022

Creativitatea – forma superioară a procesului instructiv-educativ


Pag. 26-29

Cenușe Elena Ramona
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 5 ianuarie 2023


Rezumat

A notable theme in much recent educational system has been that of creativity. Nowadays it is observed the fact that creativity is directly responsible for the progress of society. Creativity and creative potential are still seen as two abstracts concepts because literature in the field is updating day by day. The link between creativity and creative potential is very thin because it positively influence at the same time the educational process. In the article the novelty is highlighted through the connections between creativity and creative potential in education and also, there are presented few theoretical interpretations of each concept.

O temă notabilă în sistemul educațional recent a fost cea a creativității. În zilele noastre, se observă că ideea de creativitate este direct responsabilă de progresul societății. Creativitatea și potențialul creativ sunt încă văzute ca două concepte abstracte, deoarece literatura în domeniu se actualizează zi de zi. Legătura dintre creativitate și potențial creativ este foarte slabă, deoarece influențează pozitiv în același timp procesul educațional. În articol se evidențiază noutatea prin conexiunile dintre creativitate și potențial creativ în educație și, de asemenea, sunt prezentate câteva interpretări teoretice ale fiecărui concept.

Cuvinte-cheie
creativity, concepts, innovation, originality, efficiency,

creativitate, concepte, inovaţie, originalitate, eficienţă