Articolul precedent |
Articolul urmator |
235 23 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-30 21:19 |
SM ISO690:2012 BOTEZATU, Nicoleta. Fenomenul știrilor false în contextul afirmării statului de drept în Republica Moldova. In: Economic and legal aspects of digitalization in the context of globalization, Ed. 2, 4-5 martie 2022, Chişinău. Chişinău: University of European Studies of Moldova, 2022, Ediția 2, Vol. 2 , pp. 183-189. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economic and legal aspects of digitalization in the context of globalization Ediția 2, Vol. 2 , 2022 |
||||||
Simpozionul "Economic and legal aspects of digitalization in the context of globalization" 2, Chişinău, Moldova, 4-5 martie 2022 | ||||||
|
||||||
Pag. 183-189 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Mass-media este o denumire generală a tuturor mijloacelor de informare în masă. Massmedia poate avea un impact pozitiv sau negativ asupra individului, acest lucru depinzând de alegerea lui. În societatea actuală, mass-media joacă un rol crucial în viața socială, devenind, de-a lungul timpului, o putere crescândă și indispensabilă, cu o influență puternică asupra segmentelor societății. Prezența lor activă se simte în viața financiar-bancară, în dezvoltarea industriei, în evoluția tehnologiei, în viata politică, dar și în viața cotidiană, construind la rândul lor o industrie proprie. Statul de drept a devenit un ideal şi o aspiraţie globală. Este susţinut de către persoane, guverne şi organizaţii din întreaga lume. Este considerat, pe scară largă, fundamentul sistemelor naţionale politice şi juridice. În ultimul deceniu, omenirea se află sub presiunea continuă a fenomenului știrilor false, utilizate masiv ca instrumente de atac în „războaiele informaționale‖ nedeclarate. |
||||||
Cuvinte-cheie mass-media, știri false, statul de drept, război informativ, Uniunea Europeană, Republica Moldova, propaganda, tehnologii de informare, mediul online, media, fake news, the rule of law, information war, European Union, Republic of Moldova, propaganda, information technology, online environment |
||||||
|