Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
318 24 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-21 19:43 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.09 (70) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579) |
SM ISO690:2012 GORAŞ-POSTICĂ, Viorica. Managementul intercultural educațional: conceptualizare și dezvoltare în context universitar. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2022, nr. 6(136), pp. 2-6. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.7482497 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 6(136) / 2022 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.7482497 | ||||||
CZU: 378.09 | ||||||
Pag. 2-6 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Studiul reprezintă o analiză conceptuală a dezvoltării curriculare în domeniul managementului intercultural educațional în context universitar. Se prezintă specificul politic și academic, apoi se parcurg reperele teoretice fundamentale și aplicative, cu proiecție aici și acum în mediul universitar multicultural al Republicii Moldova, confruntat cu multiple crize socioculturale, politice și economice. Fezabilitatea dezvoltării teoretice și practice a conceptului dat depinde de abordarea participativă a acestuia, prin intersectarea funcțională cu alte ramuri ale managementului. |
||||||
Cuvinte-cheie cheie: management intercultural educațional, conceptualizare, dezvoltare, context universitar, intercultural educational management, conceptualization, development, university context |
||||||
|