Articolul precedent |
Articolul urmator |
337 51 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-07 16:31 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.4 (57) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (606) |
SM ISO690:2012 VRABIE, Silvia. Implicarea școlii și familiei în incluziunea școlară a copiilor cu tulburări de spectru autist (TSA). In: Educația privind drepturile copilului: experiențe și perspective în învățământul preșcolar și primar, Ed. 1, 26 noiembrie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, pp. 393-401. ISBN 978-9975-46-617-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația privind drepturile copilului: experiențe și perspective în învățământul preșcolar și primar 2022 | ||||||
Conferința "Educația privind drepturile copilului:" 1, Chişinău, Moldova, 26 noiembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.4 | ||||||
Pag. 393-401 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The issue of autism spectrum disorders is topical in the context of policy changes in the Republic of Moldova in recent years. These changes express the decades-long international trend to streamline the educational inclusion of children with autism spectrum disorders in mainstream education. Concepts regarding the educational inclusion of children with ASD, in its preparation to cope with school tasks, require increased attention from both educational actors, the family of the child with ASD, and the community in general. |
||||||
Cuvinte-cheie school inclusion, Autism spectrum disorders (ASD), family, school, incluziune şcolară, tulburări de spectru autist (TSA), familie, şcoală |
||||||
|