Articolul precedent |
Articolul urmator |
401 17 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-26 13:36 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.22.34 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
SM ISO690:2012 HAHEU-MUNTEANU, Eufrosinia, HÎRȚAN, Ana. Educația prin valori în mediul educațional al grădiniței. In: Educația privind drepturile copilului: experiențe și perspective în învățământul preșcolar și primar, Ed. 1, 26 noiembrie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, pp. 390-393. ISBN 978-9975-46-617-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația privind drepturile copilului: experiențe și perspective în învățământul preșcolar și primar 2022 | ||||||
Conferința "Educația privind drepturile copilului:" 1, Chişinău, Moldova, 26 noiembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.22.34 | ||||||
Pag. 390-393 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Childhood is an important stage of development. In order to prepare children for social life, it is essential that they acquire the necessary values during this period. It is one of the responsibilities of parents and the kindergartenteacher to teach the child how to discriminate against what is right from wrong, so that he becomes a decent member of society, behaving for the good of all, including his own. |
||||||
Cuvinte-cheie educational environment, moral values, childhood, education, moral conduct, moral conscience, mediul educaţional, valori morale, copilărie, educaţie, conduită morală, conștiință morală |
||||||
|