Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
225 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-07-19 12:33 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
338.48:338.532.64 (1) |
Turism (537) |
Preț. Formarea prețului. Costuri (108) |
SM ISO690:2012 JURAVELI, Tatiana. Componenta prețului ca variabilă importantă a procesului de negociere în turism. In: Economica, 2022, nr. 2(120), pp. 38-48. ISSN 1810-9136. DOI: https://doi.org/10.53486/econ.2022.120.038 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economica | ||||||
Numărul 2(120) / 2022 / ISSN 1810-9136 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.53486/econ.2022.120.038 | ||||||
CZU: 338.48:338.532.64 | ||||||
JEL: M2, L11, L83. | ||||||
Pag. 38-48 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Procesul de negociere din cadrul businessului turistic internațional implică în sine un ansamblu de întruniri, discuții și decizii, prin intermediul cărora se urmărește realizarea obiectivelor și promovarea intereselor actorilor pieţei turistice, încheierea de contracte avantajoase precum și asigurarea unei perspective favorabile afacerilor, dacă prețul negociat este unul competitiv. În aceste condiții, componenta prețului devine cea mai importantă variabilă a procesului de negociere, deoarece aceasta poate avea atât consecințe benefice asupra actului negocierii, cât și consecințe grave asupra rezultatului acestui proces. Din perspectiva asigurării unui climat organizațional favorabil, negociatorii, în permanență, apelează la această variabilă pentru a influența rezultatele negocierilor. Prezentul articol abordează tematica stabilirii prețului la produsele și serviciile turistice în cadrul businessului turistic internațional, ca rezultat al tratativelor purtate între actorii pieţei turistice, propunându-și să efectueze o analiză amplă a acestui subiect. |
||||||
Cuvinte-cheie negociere, turism, preţ, ofertanţi, furnizori, prestatori, consumatori, negotiation, tourism, Price, offerors, suppliers, providers, Consumers |
||||||
|