Articolul precedent |
Articolul urmator |
272 20 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-31 07:57 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2.02 (43) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2026) |
SM ISO690:2012 GÎNJU, Stela, CIOBANU, Nicoleta. Implementarea curriculumului pentru educația timpurie prin prizma respectării drepturilor copiilor. In: Educația privind drepturile copilului: experiențe și perspective în învățământul preșcolar și primar, Ed. 1, 26 noiembrie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, pp. 238-242. ISBN 978-9975-46-617-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația privind drepturile copilului: experiențe și perspective în învățământul preșcolar și primar 2022 | ||||||
Conferința "Educația privind drepturile copilului:" 1, Chişinău, Moldova, 26 noiembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.2.02 | ||||||
Pag. 238-242 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article describes the rights of the child, in accordance with the UN Convention on the Rights of the Child. The author demonstrates that the Curriculum for early education in the Republic of Moldova is correlated and implies the observance of these rights, by: implementing various domains and curricular dimensions, by training and developing specific competencies, competence units, by capitalizing teaching strategies, by arranging the learning environment. |
||||||
Cuvinte-cheie children's rights, UN Convention, curriculum, early education, drepturile copiilor, convenția ONU, curriculum, educaţie timpurie |
||||||
|