Articolul precedent |
Articolul urmator |
419 21 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-24 15:51 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.851 (77) |
Educație (14391) |
SM ISO690:2012 SALI, Larisa, COVALCIUC, Mirela, CAŞU, Natalia. Importanța contextelor cu caracter aplicativ în dezvoltarea motivației pentru studierea matematicii. In: Conference on Applied and Industrial Mathematics: CAIM 2022, Ed. 29, 25-27 august 2022, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Casa Editorial-Poligrafică „Bons Offices”, 2022, Ediţia a 29, pp. 194-199. ISBN 978-9975-76-401-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Conference on Applied and Industrial Mathematics Ediţia a 29, 2022 |
||||||
Conferința "Conference on Applied and Industrial Mathematics" 29, Chişinău, Moldova, 25-27 august 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 372.851 | ||||||
Pag. 194-199 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol sunt analizate unele studii care vizează sporirea motivației elevilor prin valorificarea diferitor contexte cu caracter aplicativ. Se accentuează importanța asumării de către profesor a misiunii de a promova posibilitățile de utilizare a matematicii în activitatea cotidiană, dar și în diverse profesii. |
||||||
Cuvinte-cheie rezolvare de probleme, aplicații ale matematicii, motivaţie, învăţare contextuală, procedeu didactic, problem solving, applications of mathematics, motivation, contextual learning, teaching method |
||||||
|