Dezvoltarea gândirii critice a elevilor prin utilizarea contraexemplelor în procesul de studiere a matematicii
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
365 14
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-21 11:25
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:51+159.955 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
Matematică (1657)
Psihologie (3397)
SM ISO690:2012
SALI, Larisa, ANTON, Felicia. Dezvoltarea gândirii critice a elevilor prin utilizarea contraexemplelor în procesul de studiere a matematicii. In: Conference on Applied and Industrial Mathematics: CAIM 2022, Ed. 29, 25-27 august 2022, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Casa Editorial-Poligrafică „Bons Offices”, 2022, Ediţia a 29, pp. 184-193. ISBN 978-9975-76-401-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Conference on Applied and Industrial Mathematics
Ediţia a 29, 2022
Conferința "Conference on Applied and Industrial Mathematics"
29, Chişinău, Moldova, 25-27 august 2022

Dezvoltarea gândirii critice a elevilor prin utilizarea contraexemplelor în procesul de studiere a matematicii

CZU: 37.016:51+159.955

Pag. 184-193

Sali Larisa, Anton Felicia
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 21 septembrie 2022


Rezumat

În acest articol sunt analizate unele abordări teoretice cu privire la dezvoltarea gândirii elevilor în procesul educațional. În contextul formării abilităților de gândire critică prin educația matematică a fost examinat rolul contraexemplelor.

In this article, some theoretical approaches regarding the development of students' thinking in the educational process are analyzed. In the context of the formation of critical thinking skills through mathematics education, the role of counterexamples was examined.

Cuvinte-cheie
gândire, gândire critică, raţionament, definiţie, teoremă, contraexemplu, abilități matematice, competențe matematice,

thinking, critical thinking, reasoning, definition, theorem, counterexample, math skills, math competences