Articolul precedent |
Articolul urmator |
365 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-21 11:25 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:51+159.955 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
Matematică (1657) |
Psihologie (3397) |
SM ISO690:2012 SALI, Larisa, ANTON, Felicia. Dezvoltarea gândirii critice a elevilor prin utilizarea contraexemplelor în procesul de studiere a matematicii. In: Conference on Applied and Industrial Mathematics: CAIM 2022, Ed. 29, 25-27 august 2022, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Casa Editorial-Poligrafică „Bons Offices”, 2022, Ediţia a 29, pp. 184-193. ISBN 978-9975-76-401-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Conference on Applied and Industrial Mathematics Ediţia a 29, 2022 |
|||||||
Conferința "Conference on Applied and Industrial Mathematics" 29, Chişinău, Moldova, 25-27 august 2022 | |||||||
|
|||||||
CZU: 37.016:51+159.955 | |||||||
Pag. 184-193 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
În acest articol sunt analizate unele abordări teoretice cu privire la dezvoltarea gândirii elevilor în procesul educațional. În contextul formării abilităților de gândire critică prin educația matematică a fost examinat rolul contraexemplelor. |
|||||||
Cuvinte-cheie gândire, gândire critică, raţionament, definiţie, teoremă, contraexemplu, abilități matematice, competențe matematice, thinking, critical thinking, reasoning, definition, theorem, counterexample, math skills, math competences |
|||||||
|