Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
278 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-01 16:06 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.15 (11) |
Educație (14334) |
SM ISO690:2012 GORAŞ-POSTICĂ, Viorica. Re-animarea educației pentru democrație a adulților la nivel internațional.Perspective BILDUNG . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2022, nr. 4(134), pp. 26-30. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.7039000 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 4(134) / 2022 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.7039000 | ||||||
CZU: 37.15 | ||||||
Pag. 26-30 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Studiul propune o analiză rezumativă a educației și învățării adulților la etapa actuală, inclusiv prin revizitarea conceptului de bildung și corelarea acestuia cu dimensiuni precum democrația, digitalizarea, dezvoltarea durabilă și abilitățile de viață. Analiza documentelor de politici naționale și internaționale, a literaturii de specialitate, a discursului științific al experților și a practicilor de succes au constituit axele metodologice ale investigației. |
||||||
Cuvinte-cheie educația și învățarea adulților, bildung, abilități de viață, dezvoltare durabilă, democraţie, educație prin și pentru democrație, adult education and learning, Bildung, life skills, sustainable development, democracy, democratic education, education for democracy |
||||||
|