Re-animarea educației pentru democrație a adulților la nivel internațional.Perspective BILDUNG
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
278 1
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-01 16:06
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.15 (11)
Educație (14334)
SM ISO690:2012
GORAŞ-POSTICĂ, Viorica. Re-animarea educației pentru democrație a adulților la nivel internațional.Perspective BILDUNG . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2022, nr. 4(134), pp. 26-30. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.7039000
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 4(134) / 2022 / ISSN 1810-6455

Re-animarea educației pentru democrație a adulților la nivel internațional.Perspective BILDUNG

Re-animating Democracy Education for Adults at International Level from the Perspective of BILDUNG

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.7039000
CZU: 37.15

Pag. 26-30

Goraş-Postică Viorica
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 19 septembrie 2022


Rezumat

Studiul propune o analiză rezumativă a educației și învățării adulților la etapa actuală, inclusiv prin revizitarea conceptului de bildung și corelarea acestuia cu dimensiuni precum democrația, digitalizarea, dezvoltarea durabilă și abilitățile de viață. Analiza documentelor de politici naționale și internaționale, a literaturii de specialitate, a discursului științific al experților și a practicilor de succes au constituit axele metodologice ale investigației.

The study proposes a short analysis of adult education and learning at the current stage, including a revisiting of the Bildung concept and its correlation with dimensions such as democracy, digitalization, sustainable development, and life skills. The analysis of national and international policy documents, specialized literature, the scientific discourse of experts, and successful practices were the methodological axes of the investigation.

Cuvinte-cheie
educația și învățarea adulților, bildung, abilități de viață, dezvoltare durabilă, democraţie, educație prin și pentru democrație,

adult education and learning, Bildung, life skills, sustainable development, democracy, democratic education, education for democracy