Articolul precedent |
Articolul urmator |
371 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-26 10:40 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.036:159.995+37.013 (1) |
Educație (14334) |
Psihologie (3397) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
SM ISO690:2012 BOTNAR, Ludmila. Creativitate și gândire flexibilă în educația nonformală. In: Conferința științifică studențească cu participare internațională, 20 aprilie 2022, Chişinău. Chişină: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2022, Ediția LXXI, pp. 384-391. ISBN 978-9975-76-394-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Conferința științifică studențească cu participare internațională Ediția LXXI, 2022 |
||||||
Conferința "Conferința științifică studențească cu participare internațională" Chişinău, Moldova, 20 aprilie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.036:159.995+37.013 | ||||||
Pag. 384-391 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Creativitatea reprezintă una dintre primele abilități de care are nevoie umanitatea pentru a se dezvolta. Multă vreme creativitatea a fost considerată ca o trăsătură transmisă genetic, astăzi este unanim acceptată ideea că ea se găseşte în formă latentă în fiecare individ, este un dat uman general valabil. Problema este cea a descoperirii cât se poate de timpuriu a acestui potenţial, al specificului său şi exersarea în vederea transformării lui în trăsătură de personalitate, a obiectivării în produsele care să poarte amprenta creativităţii. Scopul educației nonformale este acela de a face posibilă afirmarea și dezvoltarea potențialului creativ al fiecărui copil. Pentru a forma personalități creative și autonome, și a dezvolta individualitatea umană este necesar ca instruirea să fie personalizată. Aceasta presupune crearea unor situații de învățare adecvate fiecărui elev/tânăr în parte, în vederea valorificării la mximum a potențialului de care dispune. Activitățile didactice nonformale stimulează dezvoltarea intelectuală a copiilor, dezvoltă creativitatea și gândirea flexibilă. |
||||||
Cuvinte-cheie creativitate, gândire flexibilă, educaţie nonformală, competențe, gândire divergentă, creativity, flexible thinking, nonformal education, abilities, divergent mindset |
||||||
|