Articolul precedent |
Articolul urmator |
597 87 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-09 09:27 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3+159.922.7 (95) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4076) |
Psihologie (3516) |
SM ISO690:2012 BOBEICO, Natalia, MÎSLIŢCHI, Valentina. Adaptarea școlară elevilor în contextul valorificării consilierii psihopedagogice. In: Conferința științifică studențească cu participare internațională, 20 aprilie 2022, Chişinău. Chişină: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2022, Ediția LXXI, pp. 243-248. ISBN 978-9975-76-394-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Conferința științifică studențească cu participare internațională Ediția LXXI, 2022 |
||||||
Conferința "Conferința științifică studențească cu participare internațională" Chişinău, Moldova, 20 aprilie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3+159.922.7 | ||||||
Pag. 243-248 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul abordează problema optimizării adaptabilității școlare a elevilor prin valorificarea consilierii psihopedagogice. În lucrare sunt prezentate diverse definiții ale conceptelor adaptare școlară și consiliere psihopedagogică; sunt descriși factorii și elucidate mecanismele, dimensiunile adaptării școlare; sunt precizate principiile, condițiile, tehnologiile relevante desfășurării cu succes a procesului de consilliere psihopedagogică în vederea asigurării adaptării școlare a elevilor. |
||||||
Cuvinte-cheie adaptare, inadaptare, consiliere psihopedagogică, factori, mecanisme, dimenisiuni, principii, condiţii, tehnologii, adaptation, maladaptation, psycho-pedagogical counseling, factors, mechanisms, dimensions, principles, conditions, technologies |
||||||
|