Adaptarea școlară elevilor în contextul valorificării consilierii psihopedagogice
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
597 87
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-09 09:27
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3+159.922.7 (95)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4076)
Psihologie (3516)
SM ISO690:2012
BOBEICO, Natalia, MÎSLIŢCHI, Valentina. Adaptarea școlară elevilor în contextul valorificării consilierii psihopedagogice. In: Conferința științifică studențească cu participare internațională, 20 aprilie 2022, Chişinău. Chişină: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2022, Ediția LXXI, pp. 243-248. ISBN 978-9975-76-394-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Conferința științifică studențească cu participare internațională
Ediția LXXI, 2022
Conferința "Conferința științifică studențească cu participare internațională"
Chişinău, Moldova, 20 aprilie 2022

Adaptarea școlară elevilor în contextul valorificării consilierii psihopedagogice

CZU: 37.015.3+159.922.7

Pag. 243-248

Bobeico Natalia, Mîsliţchi Valentina
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 11 iulie 2022


Rezumat

Articolul abordează problema optimizării adaptabilității școlare a elevilor prin valorificarea consilierii psihopedagogice. În lucrare sunt prezentate diverse definiții ale conceptelor adaptare școlară și consiliere psihopedagogică; sunt descriși factorii și elucidate mecanismele, dimensiunile adaptării școlare; sunt precizate principiile, condițiile, tehnologiile relevante desfășurării cu succes a procesului de consilliere psihopedagogică în vederea asigurării adaptării școlare a elevilor.

The article addresses the problem of optimizing the school adaptability of students by capitalizing on psycho-pedagogical counseling. The paper presents various definitions of the concepts of school adaptation and psycho-pedagogical counseling; the factors are described and the mechanisms, the dimensions of the school adaptation are elucidated; the principles, conditions, technologies relevant to the successful development of the psycho-pedagogical counseling process are specified in order to ensure the school adaptation of the students.

Cuvinte-cheie
adaptare, inadaptare, consiliere psihopedagogică, factori, mecanisme, dimenisiuni, principii, condiţii, tehnologii,

adaptation, maladaptation, psycho-pedagogical counseling, factors, mechanisms, dimensions, principles, conditions, technologies