Articolul precedent |
Articolul urmator |
357 19 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-20 14:51 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.91:373.5 (1) |
Psihologie (3397) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
SM ISO690:2012 COŞCODAN, Diana, MOŞANU-ŞUPAC, Lora. Unele aspecte psihofiziologice ale adaptării elevilor la treapta gimnazial. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Psihopedagogie şi incluziune școlară, Ed. 5, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 5, pp. 137-142. ISBN 978-9975-76-387-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 5, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" 5, Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.91:373.5 | ||||||
Pag. 137-142 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol sunt prezentate datele cercetărilor referitoare la impactul familiei asupra dezvoltării psihice și fizice ale elevilor preadolescenți în perioada de adaptare la treapta gimnazială. S-a constatat că familia înfluențează dezvoltarea fizică și reușita elevilor în perioada de adaptare la treapta gimnazială. |
||||||
Cuvinte-cheie elevi, preadolescenţi, adaptare, treapta gimnazială, media școlară, indici antropometrici, students, preadolescents, adaptation, gymnasium, school average, anthropometric indices |
||||||
|