Unele aspecte psihofiziologice ale adaptării elevilor la treapta gimnazial
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
357 19
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-20 14:51
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.91:373.5 (1)
Psihologie (3397)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016)
SM ISO690:2012
COŞCODAN, Diana, MOŞANU-ŞUPAC, Lora. Unele aspecte psihofiziologice ale adaptării elevilor la treapta gimnazial. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Psihopedagogie şi incluziune școlară, Ed. 5, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 5, pp. 137-142. ISBN 978-9975-76-387-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 5, 2022
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
5, Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022

Unele aspecte psihofiziologice ale adaptării elevilor la treapta gimnazial

CZU: 159.91:373.5

Pag. 137-142

Coşcodan Diana, Moşanu-Şupac Lora
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 11 mai 2022


Rezumat

În articol sunt prezentate datele cercetărilor referitoare la impactul familiei asupra dezvoltării psihice și fizice ale elevilor preadolescenți în perioada de adaptare la treapta gimnazială. S-a constatat că familia înfluențează dezvoltarea fizică și reușita elevilor în perioada de adaptare la treapta gimnazială.

The article presents research data on the impact of the family on the mental and physical development of preadolescent students during the period of adaptation to high school. It was found that the family influences the physical development and success of students in the period of adaptation to high school.

Cuvinte-cheie
elevi, preadolescenţi, adaptare, treapta gimnazială, media școlară, indici antropometrici,

students, preadolescents, adaptation, gymnasium, school average, anthropometric indices