Articolul precedent |
Articolul urmator |
366 19 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-20 14:51 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.91:373.5 (1) |
Psihologie (3463) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2085) |
SM ISO690:2012 COŞCODAN, Diana, MOŞANU-ŞUPAC, Lora. Unele aspecte psihofiziologice ale adaptării elevilor la treapta gimnazial. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Psihopedagogie şi incluziune școlară, Ed. 5, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 5, pp. 137-142. ISBN 978-9975-76-387-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 5, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" 5, Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.91:373.5 | ||||||
Pag. 137-142 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol sunt prezentate datele cercetărilor referitoare la impactul familiei asupra dezvoltării psihice și fizice ale elevilor preadolescenți în perioada de adaptare la treapta gimnazială. S-a constatat că familia înfluențează dezvoltarea fizică și reușita elevilor în perioada de adaptare la treapta gimnazială. |
||||||
Cuvinte-cheie elevi, preadolescenţi, adaptare, treapta gimnazială, media școlară, indici antropometrici, students, preadolescents, adaptation, gymnasium, school average, anthropometric indices |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Coşcodan, D.P.</dc:creator> <dc:creator>Moşanu-Şupac, L.V.</dc:creator> <dc:date>2022</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>În articol sunt prezentate datele cercetărilor referitoare la impactul familiei asupra dezvoltării psihice și fizice ale elevilor preadolescenți în perioada de adaptare la treapta gimnazială. S-a constatat că familia înfluențează dezvoltarea fizică și reușita elevilor în perioada de adaptare la treapta gimnazială.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>The article presents research data on the impact of the family on the mental and physical development of preadolescent students during the period of adaptation to high school. It was found that the family influences the physical development and success of students in the period of adaptation to high school.</p></dc:description> <dc:source>Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice (Vol. 5) 137-142</dc:source> <dc:subject>elevi</dc:subject> <dc:subject>preadolescenţi</dc:subject> <dc:subject>adaptare</dc:subject> <dc:subject>treapta gimnazială</dc:subject> <dc:subject>media școlară</dc:subject> <dc:subject>indici antropometrici</dc:subject> <dc:subject>students</dc:subject> <dc:subject>preadolescents</dc:subject> <dc:subject>adaptation</dc:subject> <dc:subject>gymnasium</dc:subject> <dc:subject>school average</dc:subject> <dc:subject>anthropometric indices</dc:subject> <dc:title>Unele aspecte psihofiziologice ale adaptării elevilor la treapta gimnazial</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>