Articolul precedent |
Articolul urmator |
316 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-05-30 13:06 |
SM ISO690:2012 РАКУ, Жанна. Cпецифика организации коммуникативного контакта педагог- студент в образовательном процессе в условиях пандемии. In: Asistența psihosocială în contextul noilor realități pe timp de pandemie, 16 aprilie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 44-46. ISBN 978-9975-46-545-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Asistența psihosocială în contextul noilor realități pe timp de pandemie 2021 | ||||||
Conferința "Asistența psihosocială în contextul noilor realități pe timp de pandemie" Chişinău, Moldova, 16 aprilie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 44-46 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul descrie caracteristicile organizării contactului comunicative între profesor și student în procesul educațional în condițiile pandemiei. Sunt prezentate rezultatele chestionării studenților care au remarcat aspectele pozitive și negative ale procesului educațional online. |
||||||
Cuvinte-cheie proces educaţional, profesor, student, universitate, pandemie, COVID-19, educational process, teacher, students, university, pandemic, COVID-19 |
||||||
|