Cпецифика организации коммуникативного контакта педагог- студент в образовательном процессе в условиях пандемии
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
316 2
Ultima descărcare din IBN:
2022-05-30 13:06
SM ISO690:2012
РАКУ, Жанна. Cпецифика организации коммуникативного контакта педагог- студент в образовательном процессе в условиях пандемии. In: Asistența psihosocială în contextul noilor realități pe timp de pandemie, 16 aprilie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 44-46. ISBN 978-9975-46-545-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Asistența psihosocială în contextul noilor realități pe timp de pandemie 2021
Conferința "Asistența psihosocială în contextul noilor realități pe timp de pandemie"
Chişinău, Moldova, 16 aprilie 2021

Cпецифика организации коммуникативного контакта педагог- студент в образовательном процессе в условиях пандемии

The particularities of organization of communicative contact of teacher-student in the educational process in pandemic conditions


Pag. 44-46

Раку Жанна
 
Молдавский Государственный Университет
 
 
Disponibil în IBN: 9 mai 2022


Rezumat

Articolul descrie caracteristicile organizării contactului comunicative între profesor și student în procesul educațional în condițiile pandemiei. Sunt prezentate rezultatele chestionării studenților care au remarcat aspectele pozitive și negative ale procesului educațional online.

The article is devoted to the discussion of the particularities of the organization of communicative contact between teacher and student in the educational process in the pandemic context. The results of students’ questionnaire which contains the positive and negative aspects of educational process online are presented.

Cuvinte-cheie
proces educaţional, profesor, student, universitate, pandemie, COVID-19,

educational process, teacher, students, university, pandemic, COVID-19