Articolul precedent |
Articolul urmator |
349 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-09-25 15:20 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376:37.07 (1) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (606) |
Aspecte de management al instituțiilor de învățământ (198) |
SM ISO690:2012 BONTAȘ, Manuela. Parametrii managementului educațional al incluziunii copiilor cu ces în învățământul general. In: Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții, 24 iunie 2021, Chişinău. CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 379-387. ISBN 978-9975-46-558-8.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții 2021 | ||||||
Seminarul "Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții" Chişinău, Moldova, 24 iunie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 376:37.07 | ||||||
Pag. 379-387 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article has a theoretical character and reflects some methodological references regarding the achievement of a quality educational management in order to include children with special educational needs (SEN) in mainstream education. Likewise, some aspects regarding the nature and role of the change of the management process in the school are detailed, as well as those regarding the approach to the organization and functioning of the ordinary school from the perspective of inclusive education. The key conditions for achieving a high level of educational and social inclusion are also described. |
||||||
Cuvinte-cheie educational management, inclusion, integration, children with SEN ( special educational needs), inclusive education, management educaţional, incluziune, integrare, CES, educație incluzivă |
||||||
|