Parameters of educational management of the inclusion of children with special educational needs in general education
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
349 4
Ultima descărcare din IBN:
2023-09-25 15:20
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376:37.07 (1)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (606)
Aspecte de management al instituțiilor de învățământ (198)
SM ISO690:2012
BONTAȘ, Manuela. Parametrii managementului educațional al incluziunii copiilor cu ces în învățământul general. In: Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții, 24 iunie 2021, Chişinău. CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 379-387. ISBN 978-9975-46-558-8..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții 2021
Seminarul "Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții"
Chişinău, Moldova, 24 iunie 2021

Parameters of educational management of the inclusion of children with special educational needs in general education

Parametrii managementului educațional al incluziunii copiilor cu ces în învățământul general

CZU: 376:37.07

Pag. 379-387

Bontaș Manuela
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 5 mai 2022


Rezumat

The article has a theoretical character and reflects some methodological references regarding the achievement of a quality educational management in order to include children with special educational needs (SEN) in mainstream education. Likewise, some aspects regarding the nature and role of the change of the management process in the school are detailed, as well as those regarding the approach to the organization and functioning of the ordinary school from the perspective of inclusive education. The key conditions for achieving a high level of educational and social inclusion are also described.

Articolul are un caracter teoretic și reflectă unele repere metodologice cu privire la realizarea unui management educațional de calitate în vederea incluziunii copiilor cu CES în învățământul de masă. Se detaliază unele aspecte referitoare la natura și rolul schimbării procesului de management în școală, precum și cele referitoare la organizarea şi funcționarea şcolii obișnuite din perspectiva educației incluzive. De asemenea sunt descrise condițiile-cheie pentru a atinge un înalt nivel de incluziune educațională și socială.

Cuvinte-cheie
educational management, inclusion, integration, children with SEN ( special educational needs), inclusive education,

management educaţional, incluziune, integrare, CES, educație incluzivă