The role of active listening in preventing and overcoming learning difficulties in primary school students
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
432 4
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-23 16:04
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3:316.77 (3)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016)
Sociologia culturii. Contextul cultural al vieții sociale (790)
SM ISO690:2012
CODREANU, Florina. Rolul ascultării active în prevenirea și depășirea dificultăților de învățare la elevii ciclului primar. In: Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții, 24 iunie 2021, Chişinău. CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 388-392. ISBN 978-9975-46-558-8..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții 2021
Seminarul "Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții"
Chişinău, Moldova, 24 iunie 2021

The role of active listening in preventing and overcoming learning difficulties in primary school students

Rolul ascultării active în prevenirea și depășirea dificultăților de învățare la elevii ciclului primar

CZU: 373.3:316.77

Pag. 388-392

Codreanu Florina
 
Şcoala Gimnazială Bereşti-Tazlău
 
 
Disponibil în IBN: 5 mai 2022


Rezumat

The professional and personal experience demonstrates us that in pre pandemic and especially during the pandemic,when it was necessary to teach through electronic devices without being physically there in front of o ur students, which made it difficult on the teaching-learning process.The communication competence even more so the active listening had to suffer especially with the students from primary school as well as students with learning difficulties. The role of the teachers in this context is to find the means to intervene in the formation of these primary competencies of primary students as well as of those with learning difficulties.

Experiența profesională și personală ne demonstrează că atât în perioada de dinaintea pandemiei, cât mai ales în pandemie, când am fost nevoiți să predăm prin intermediul device-urilor, nefiind fizic în fața elevilor noștri, ceea ce a îngreunat procesul de predare-învățare, competența de comunicare și mai ales cea de ascultare activă a avut de suferit în special la elevii ciclului primar și cu atât mai mult la cei cu dificultăți de învățare. Rolul cadrelor didactice în acest context este acela de a găsi mijloacele prin care să intervină în formarea acestor competențe primordiale ale elevilor ciclului primar.

Cuvinte-cheie
competence, communication, active listening, learning,

competenţă, comunicare, ascultare activă, învăţare