Articolul precedent |
Articolul urmator |
432 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-23 16:04 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3:316.77 (3) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
Sociologia culturii. Contextul cultural al vieții sociale (790) |
SM ISO690:2012 CODREANU, Florina. Rolul ascultării active în prevenirea și depășirea dificultăților de învățare la elevii ciclului primar. In: Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții, 24 iunie 2021, Chişinău. CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 388-392. ISBN 978-9975-46-558-8.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții 2021 | ||||||
Seminarul "Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții" Chişinău, Moldova, 24 iunie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3:316.77 | ||||||
Pag. 388-392 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The professional and personal experience demonstrates us that in pre pandemic and especially during the pandemic,when it was necessary to teach through electronic devices without being physically there in front of o ur students, which made it difficult on the teaching-learning process.The communication competence even more so the active listening had to suffer especially with the students from primary school as well as students with learning difficulties. The role of the teachers in this context is to find the means to intervene in the formation of these primary competencies of primary students as well as of those with learning difficulties. |
||||||
Cuvinte-cheie competence, communication, active listening, learning, competenţă, comunicare, ascultare activă, învăţare |
||||||
|