Prevention and overcoming learning difficulties
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
287 3
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-19 09:45
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376 (661)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (606)
SM ISO690:2012
BRUJA, Carmen - Vasilica. Prevenirea și depășirea dificultăților de învățare. In: Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții, 24 iunie 2021, Chişinău. CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 307-319. ISBN 978-9975-46-558-8..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții 2021
Seminarul "Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții"
Chişinău, Moldova, 24 iunie 2021

Prevention and overcoming learning difficulties

Prevenirea și depășirea dificultăților de învățare

CZU: 376

Pag. 307-319

Bruja Carmen - Vasilica12
 
1 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
2 Şcoala Gimnazială Frumoasa, jud. Bacău
 
 
Disponibil în IBN: 5 mai 2022


Rezumat

The theme of learning difficulties is one of the most current directions for the development of didactic and specialized educational intervention, it represents the rudder of changes in the understanding of school success and failure. Learning difficulties, more or less significant, leave their mark on students in school, but also in social life after school; this appropriate and positive supportive attitude can bring spectacular developments even to those children who have specific or declared learning disabilities.

Tema dificultăţilor de învăţare reprezintă una din cele mai actuale direcţii de dezvoltare a intervenţiei educaţionale didactice şi specializate, reprezintă cârma schimbărilor în înţelegerea succesului şi insuccesului şcolar. Dificultăţile de învăţare, mai mult sau mai puţin semnificative, îşi lasă amprenta asupra elevilor în şcoală, dar şi în viaţa socială de după şcoală; această atitudine, adecvată şi pozitivă de sprijin, poate aduce dezvoltări spectaculoase chiar şi la acei copii care au dizabilităţi de învăţare specific sau declarate.

Cuvinte-cheie
learning difficulties, integration, integrated education, individualization,

dificultăți de învățare, integrare, educaţie integrată, individualizare