Articolul precedent |
Articolul urmator |
287 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-19 09:45 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376 (661) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (606) |
SM ISO690:2012 BRUJA, Carmen - Vasilica. Prevenirea și depășirea dificultăților de învățare. In: Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții, 24 iunie 2021, Chişinău. CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 307-319. ISBN 978-9975-46-558-8.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții 2021 | ||||||
Seminarul "Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții" Chişinău, Moldova, 24 iunie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 376 | ||||||
Pag. 307-319 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The theme of learning difficulties is one of the most current directions for the development of didactic and specialized educational intervention, it represents the rudder of changes in the understanding of school success and failure. Learning difficulties, more or less significant, leave their mark on students in school, but also in social life after school; this appropriate and positive supportive attitude can bring spectacular developments even to those children who have specific or declared learning disabilities. |
||||||
Cuvinte-cheie learning difficulties, integration, integrated education, individualization, dificultăți de învățare, integrare, educaţie integrată, individualizare |
||||||
|