Specialized services in promoting inclusive education and ensuring the right to quality education for all children
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
399 2
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-24 15:57
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376.1(478) (8)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (606)
SM ISO690:2012
STRATAN, Valentina. Servicii specializate în promovarea educației incluzive și asigurarea dreptului la educație de calitate pentru toți copiii. In: Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții, 24 iunie 2021, Chişinău. CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 32-41. ISBN 978-9975-46-558-8..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții 2021
Seminarul "Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții"
Chişinău, Moldova, 24 iunie 2021

Specialized services in promoting inclusive education and ensuring the right to quality education for all children

Servicii specializate în promovarea educației incluzive și asigurarea dreptului la educație de calitate pentru toți copiii

CZU: 376.1(478)

Pag. 32-41

Stratan Valentina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 4 mai 2022


Rezumat

The inclusive school is an accessible, quality school that fulfills its mission to address all children, to transform them into students and to teach them and empower them with the elements necessary for their social integration. When the school alone fails to meet the challenges of the different needs of children, it needs support. Such support is provided by the Program for the Development of Inclusive Education in the Republic of Moldova for the years 2011-2020, which provides that for the provision of inclusive education different types of services are developed, both at the level of the institution and at the community level.

Şcoala de tip incluziv este o şcoală accesibilă, de calitate şi care îşi îndeplineşte menirea de a se adresa tuturor copiilor, de a-i transforma în elevi şi a-i deprinde şi abilita cu elementele necesare integrării lor sociale. Atunci când şcoala nu reuşeşte singură să facă faţă provocărilor diferitelor nevoi ale copiilor are nevoie de sprijin. Astfel de suport/sprijin este oferit de Programul de dezvoltare a educației incluzive în Republica Moldova pentru anii 2011-2020, care prevede că pentru asigurarea educației incluzive sunt dezvoltate diferite tipuri de servicii, atât la nivel de instituție, cât și la nivel de comunitate.

Cuvinte-cheie
the inclusive school, social integration, needs of children, special educational requirements, inclusive education, services support,

școala de tip incluziv, integrare socială, nevoi ale copiilor, cerinţe educaţionale speciale, educație incluzivă, servicii de suport