The paradigms of the community school
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
326 1
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-17 13:29
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.035 (5)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016)
SM ISO690:2012
HAHEU-MUNTEANU, Eufrosinia, DUBINEANSCHI, Tatiana. Paradigmele școlii comunitare. In: Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții, 24 iunie 2021, Chişinău. CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 52-66. ISBN 978-9975-46-558-8..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții 2021
Seminarul "Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții"
Chişinău, Moldova, 24 iunie 2021

The paradigms of the community school

Paradigmele școlii comunitare

CZU: 373.035

Pag. 52-66

Haheu-Munteanu Eufrosinia, Dubineanschi Tatiana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 4 mai 2022


Rezumat

A school developed in a community is the engine of community development. The school must be open to the needs of the community, to identify those areas in which it can develop community partnerships: alternatives for spending time for children and young people, road education activities, education for health, helping the elderly, poor families, etc. A developed school is one that responds to a wide range of needs of its beneficiaries, is open to partnerships, with trained and motivated people.

O şcoală într-o comunitate este motorul dezvoltării comunitare. Şcoala trebuie să fie deschisă la nevoile comunităţii, să identifice acele domenii în care poate dezvolta parteneriate comunitare: alternative de petrecere a timpului liber pentru copii şi tineri, activităţi de educaţie rutieră, educaţie pentru sănătate, pentru ajutorarea vârstnicilor, a familiilor sărace etc. O şcoală dezvoltată este aceea care răspunde unei game cât mai largi de nevoi ale beneficiarilor săi, este deschisă la parteneriate.

Cuvinte-cheie
school, community, partnership, community center, promoter,

şcoală, comunitate, parteneriat, centru comunitar, promotor