Articolul precedent |
Articolul urmator |
356 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-17 13:29 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.035 (5) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2078) |
SM ISO690:2012 HAHEU-MUNTEANU, Eufrosinia, DUBINEANSCHI, Tatiana. Paradigmele școlii comunitare. In: Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții, 24 iunie 2021, Chişinău. CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 52-66. ISBN 978-9975-46-558-8.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții 2021 | ||||||
Seminarul "Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții" Chişinău, Moldova, 24 iunie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.035 | ||||||
Pag. 52-66 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
A school developed in a community is the engine of community development. The school must be open to the needs of the community, to identify those areas in which it can develop community partnerships: alternatives for spending time for children and young people, road education activities, education for health, helping the elderly, poor families, etc. A developed school is one that responds to a wide range of needs of its beneficiaries, is open to partnerships, with trained and motivated people. |
||||||
Cuvinte-cheie school, community, partnership, community center, promoter, şcoală, comunitate, parteneriat, centru comunitar, promotor |
||||||
|