Pedagogical remedy in the context of the training of calculation competences of primary school students
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
546 10
Ultima descărcare din IBN:
2023-09-13 10:31
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
372.47 (1)
Educație (14299)
SM ISO690:2012
URSU, Ludmila, MUNTEANU, Irina. Remedierea pedagogică în contextul formării competențelor de calcul la elevii claselor primare. In: Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții, 24 iunie 2021, Chişinău. CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 41-52. ISBN 978-9975-46-558-8..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții 2021
Seminarul "Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții"
Chişinău, Moldova, 24 iunie 2021

Pedagogical remedy in the context of the training of calculation competences of primary school students

Remedierea pedagogică în contextul formării competențelor de calcul la elevii claselor primare

CZU: 372.47

Pag. 41-52

Ursu Ludmila1, Munteanu Irina2
 
1 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
2 Liceul Teoretic „Mihai Eminescu”, or. Ungheni
 
 
Disponibil în IBN: 4 mai 2022


Rezumat

This article reflects the results of the research on the master's thesis with the same topic of the graduate of the study program "Didactics of primary education" Irina Munteanu, scientific coordinator - Ludmila Ursu. The theoretical-applied value of the research aims at: 1) the elaboration of some instruments for the evaluation of the oral, written, digital calculation competences for the fourth grade students; 2) modeling remedial strategies for the formation of computational skills in primary school students who need more support; 3) elaboration of tools for pedagogical remediation of oral calculus for fourth grade students who need more support.

În acest articol sunt reflectate rezultatele cercetării la teza de master cu aceeași temă a absolventei programului de studii „Didactica învățământului primar” Irina Munteanu, conducător științific – Ludmila Ursu. Valoarea teoretico-aplicativă a lucrării vizează: 1) elaborarea unorinstrumente de evaluare a competențelor de calcul oral, scris, digital la elevii claselor a IV-a; 2) modelarea strategiilor de remediere privind formarea competențelor de calcul la elevii claselor primare care necesită mai mult sprijin; 3) elaborarea unor instrumente de remediere pedagogică a calculului oral pentru elevii din clasa a IV-a care necesită mai mult sprijin.

Cuvinte-cheie
pedagogical remediation, calculation competence, criterion evaluation by descriptors, young school age students, algorithmization, didactic counterexample, didactic role play,

remediere pedagogică, competență de calcul, evaluare criterială prin descriptori, elevi de vârstă şcolară mică, algoritmizare, contraexemplu didactic, joc didactic de rol