Articolul precedent |
Articolul urmator |
336 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-08-24 15:58 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.015.3 (59) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
SM ISO690:2012 IRINA, Elena-Roxana. Elaborarea opționalului citește și cunoaște-te! În concordanță cu prioritățile de politică educațională- ca premisă a dezvoltării imaginii de sine a elevilor din ciclul primar In: Practici naționale și internaționale de profesionalizare a cadrelor didactice în contextul provocărilor societale, Ed. 1, 20-22 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 364-372. ISBN 978-9975-46-567-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Practici naționale și internaționale de profesionalizare a cadrelor didactice în contextul provocărilor societale 2021 | ||||||
Conferința "Practici naționale și internaționale de profesionalizare a cadrelor didactice în contextul provocărilor societale" 1, Chişinău, Moldova, 20-22 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3.015.3 | ||||||
Pag. 364-372 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Formarea învățătorilor cu privire la utilizarea textului literar pentru a forma o imagine de sine care să determine atingerea obiectivelor propuse de elev, să crească încrederea în forțele proprii, să dezvolte convingeri realiste despre sine printr-o percepție corectă a capacităților și a slăbiciunilor proprii și alegerea disciplinei opționale Citește și cunoaște-te! în vederea parcurgerii la clasele primare, pot constitui puncte de plecare în aplicarea unor politici educaționale centrate pe dezvoltare personală și socială. |
||||||
Cuvinte-cheie elev, imagine de sine, text literar, curriculum opţional, curs formare, competențe, student, self-image, literary text, optional syllabus, training course, skills |
||||||
|