Dezvoltarea gândirii științifice prin intermediul pedagogiei muzeale: perspective și strategii
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
725 6
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-09 22:35
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.013.43:069.12 (3)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
Muzee. Expoziții permanente (505)
SM ISO690:2012
PATRAŞCU, Dumitru. Dezvoltarea gândirii științifice prin intermediul pedagogiei muzeale: perspective și strategii. In: Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice, 18-22 iunie 2021, Chisinau. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 36-38. ISBN 978-9975-46-541-0. DOI: https://doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p36-38
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice 2021
Conferința "Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice"
Chisinau, Moldova, 18-22 iunie 2021

Dezvoltarea gândirii științifice prin intermediul pedagogiei muzeale: perspective și strategii

The development of scientific thinking through museum pedagogy: perspectives and strategies

DOI:https://doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p36-38
CZU: 37.013.43:069.12

Pag. 36-38

Patraşcu Dumitru
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 21 aprilie 2022


Rezumat

Acest articol reprezintă un studiu teoretic care elucidează importanța unor aspecte educaționale ce contribuie la dezvoltarea gândirii științifice prin intermediul pedagogiei muzeale. Sunt descrise viziuni ale cercetătorilor domeniului vizat, sunt oferite perspective și strategii de educație muzeală menite să faciliteze dezvoltarea gândirii științifice a educabilului prin intermediul resurselor instituțiilor muzeale.

This article represents a theoretical study which emphasizes the importance of some educational concepts, which contributes to the developing of scientific thinking through museal pedagogy. There are described some ideas of researches within the field, underlining perspectives and strategies of museum education, meant to ease the developing of scientific thinking of educable via resources offered by museums.

Cuvinte-cheie
muzeu, educaţie muzeală, valori, patrimoniul muzeal, instituţie de învăţământ, gândire ştiinţifică, pedagogie muzeală.,

museum, museum education, values, museum heritage, educational institution, scientific thinking, museum pedagogy.