Impactul pandemiei asupra educaţiei
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
1045 177
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-07 16:23
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.014 (257)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3950)
SM ISO690:2012
GUȚU, Andrei. Impactul pandemiei asupra educaţiei. In: Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice, 18-22 iunie 2021, Chisinau. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 304-310. ISBN 978-9975-46-541-0. DOI: https://doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p304-310
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice 2021
Conferința "Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice"
Chisinau, Moldova, 18-22 iunie 2021

Impactul pandemiei asupra educaţiei

The impact of the pandemic on education

DOI:https://doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p304-310
CZU: 37.014

Pag. 304-310

Guțu Andrei
 
Institutul de Management Japonez
 
 
Disponibil în IBN: 21 aprilie 2022


Rezumat

La aproximativ un an şi jumătate de la începerea pandemiei, în fiecare colț al mapamondului, avem o evidență mai clară legată de efectele pandemiei asupra educației, iar concluziile sunt îngrijorătoare, ceea ce înseamnă că problema este profund resimțită în învăţământ. Nevoia rapidă de digitalizare, provocările legate de realizarea unui nou curriculum adaptat predării online, impactul psiho-social negativ resimțit de elevi, generat de izolare, anxietate, nesiguranță, dar mai ales creșterea ratei abandonului școlar cauzat de lipsa accesului la mijloacele de învățare online, sunt câteva dintre realitățile cu care se confruntă sistemul educațional la nivel global din cauza Covid-19. Consolidarea instituţiilor de învăţământ alături de cadrele didactice poate fi o condiţie esenţială pentru redresarea educaţiei în perioada post-pandemică, indubitabil, cu sprijinul autorităţilor publice centrale şi locale.

About one and a half years after the pandemic began, in every corner of the world, we have a clearer picture of the effects of the pandemic on education, and the conclusions are worrying, which means that the problem is deeply felt in education. The rapid need for digitization, the challenges of a new curriculum adapted to teaching online, the negative psycho-social impact of pupils resulting from isolation, anxiety, insecurity, and in particular the increase in school drop-out rates due to lack of access to online learning, There are some of the realities facing the global education system due to Covid-19. Strengthening educational institutions alongside teachers can be a key condition for the recovery of education in the post-pandemic period, undeniable, with the support of central and local public authorities.

Cuvinte-cheie
pandemie, educaţie, abandon, online, consolidare, redresare,

pandemic, education, abandonment, online, Consolidation, recovery.