Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
583 41 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-19 14:31 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.042.2:004+371.214.46 (1) |
Educație din punctul de vedere al celui educat, al elevului. Îndrumare (250) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184) |
SM ISO690:2012 GREMALSCHI, Anatol. Formarea și dezvoltarea competențelor digitale în învățământul genera. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2022, nr. 1(27), pp. 7-20. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v27i1.7-20 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | |||||||
Numărul 1(27) / 2022 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | |||||||
|
|||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v27i1.7-20 | |||||||
CZU: 37.042.2:004+371.214.46 | |||||||
Pag. 7-20 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
În baza analizei curricula la disciplinele informatice din țările cu tradiții în domeniu și a experienței Republicii Moldova este argumentată necesitatea promovării în continuare a reformei curriculare din învățământul general. Se propune reconceptualizarea metodelor de evaluare curentă și sumativă la disciplinele informatice prin fundamentarea acestora pe evaluarea produselor digitale elaborate de elevi: documente și prezentări electronice, documente Web, programe de calculator, modele de simulare. Se recomandă ca evaluarea propriu-zisă să fie desfășurată în medii digitale, oferindu-le elevilor posibilitatea să-și demonstreze cunoștințele și abilitățile direct la calculator |
|||||||
Cuvinte-cheie alfabetizarea digitală, informatica, competenţe digitale, evaluarea competențelor digitale, taxonomii digitale, Keywords: digital literacy, computer science, Digital skills, digital skills assessment, digital taxonomies |
|||||||
|