Articolul precedent |
Articolul urmator |
293 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-14 08:38 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
316.614-053.2:373.2 (1) |
Psihologie socială (983) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
SM ISO690:2012 PĂTRĂUȚANU, Magdalena. Socializarea și securitatea psihologică în preșcolaritate. In: Aspecte psihosociale ale securității psihologice și manifestările ei în plan social la copii , 29 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 75-77. ISBN 978-9975-46-564-9.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Aspecte psihosociale ale securității psihologice și manifestările ei în plan social la copii 2021 | ||||||
Conferința "Aspecte psihosociale ale securității psihologice și manifestările ei în plan social la copii " Chişinău, Moldova, 29 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 316.614-053.2:373.2 | ||||||
Pag. 75-77 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Preșcolaritatea reprezintă prima etapă în formarea educațională și aceasta implică schimbări numeroase pe care le întâmpină copilașii de vârstă preșcolară, schimbări atât la nivelul mediului de desfășurare a activităților de zi cu zi, cât și la nivelul social - reprezentat de oamenii cu care interacționează,. Toate aceste schimbări au impact deosebit asupra aspectului emotional și psihologic al copiilor încadrați în nivelul preprimar de învățământ. |
||||||
Cuvinte-cheie preşcolari, securitate, psihologic, socializare, adaptare, preschool, Security, psychological, socialization, adaptation |
||||||
|