Strategii pedagogice privind asigurarea educației ecologice în învățământul preșcolar
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
363 14
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-29 21:40
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:37.033+372.3 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
SM ISO690:2012
BUZENCO, Aurica, AUTOR, Nou, MUNTEANU, Olesea. Strategii pedagogice privind asigurarea educației ecologice în învățământul preșcolar. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Învățământul preșcolar. Învățământul primar, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 4, pp. 31-38. ISBN 978-9975-76-382-0..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 4, 2022
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022

Strategii pedagogice privind asigurarea educației ecologice în învățământul preșcolar

CZU: 37.016:37.033+372.3

Pag. 31-38

Buzenco Aurica, Autor Nou, Munteanu Olesea
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 5 aprilie 2022


Rezumat

conținutul articolului demonstrează importanța și eficacitatea educație la preșcolari în formarea, educarea și dezvoltarea cunoașterii, conștiinței, participării, deprinderilor, atitudinilor de protejare a mediului, de dezvoltare a spiritului de responsabilitate față de natură. Antrenând copii în diverse acțiuni: excursii, acțiuni practice de colectare a materialelor refolosite, valorificarea sau utilizarea lor în alte scopuri, le vom dezvolta spiritul de inițiativă, a deprinderilor de cercetare, a răspunderii pentru lucrul făcut, a curiozității.

the content of the article demonstrates the importance and effectiveness of preschool education in the formation, education and development of knowledge, awareness, participation, skills, environmental protection, development of a sense of responsibility towards nature. By involving children in various actions: excursions, practical actions of collecting reused materials, capitalizing on their use for other purposes, we will develop their spirit of initiative, research skills, responsibility for work done, curiosity.

Cuvinte-cheie
educaţie pentru mediu, preşcolari, strategii, educare,

environmental education, preschoolers, Strategies, education