Articolul precedent |
Articolul urmator |
402 15 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-02 21:21 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:37.033+372.3 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4024) |
SM ISO690:2012 BUZENCO, Aurica, AUTOR, Nou, MUNTEANU, Olesea. Strategii pedagogice privind asigurarea educației ecologice în învățământul preșcolar. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Învățământul preșcolar. Învățământul primar, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 4, pp. 31-38. ISBN 978-9975-76-382-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 4, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:37.033+372.3 | ||||||
Pag. 31-38 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
conținutul articolului demonstrează importanța și eficacitatea educație la preșcolari în formarea, educarea și dezvoltarea cunoașterii, conștiinței, participării, deprinderilor, atitudinilor de protejare a mediului, de dezvoltare a spiritului de responsabilitate față de natură. Antrenând copii în diverse acțiuni: excursii, acțiuni practice de colectare a materialelor refolosite, valorificarea sau utilizarea lor în alte scopuri, le vom dezvolta spiritul de inițiativă, a deprinderilor de cercetare, a răspunderii pentru lucrul făcut, a curiozității. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie pentru mediu, preşcolari, strategii, educare, environmental education, preschoolers, Strategies, education |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Buzenco, A.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat din Tiraspol, Moldova, Republica</affiliation> </creator> <creator> <creatorName>Autor, N.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat din Tiraspol, Moldova, Republica</affiliation> </creator> <creator> <creatorName>Munteanu, O.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat din Tiraspol, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Strategii pedagogice privind asigurarea educației ecologice în învățământul preșcolar</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2022</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-76-382-0.</relatedIdentifier> <subjects> <subject>educaţie pentru mediu</subject> <subject>preşcolari</subject> <subject>strategii</subject> <subject>educare</subject> <subject>environmental education</subject> <subject>preschoolers</subject> <subject>Strategies</subject> <subject>education</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>37.016:37.033+372.3</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2022</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>conținutul articolului demonstrează importanța și eficacitatea educație la preșcolari în formarea, educarea și dezvoltarea cunoașterii, conștiinței, participării, deprinderilor, atitudinilor de protejare a mediului, de dezvoltare a spiritului de responsabilitate față de natură. Antrenând copii în diverse acțiuni: excursii, acțiuni practice de colectare a materialelor refolosite, valorificarea sau utilizarea lor în alte scopuri, le vom dezvolta spiritul de inițiativă, a deprinderilor de cercetare, a răspunderii pentru lucrul făcut, a curiozității.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>the content of the article demonstrates the importance and effectiveness of preschool education in the formation, education and development of knowledge, awareness, participation, skills, environmental protection, development of a sense of responsibility towards nature. By involving children in various actions: excursions, practical actions of collecting reused materials, capitalizing on their use for other purposes, we will develop their spirit of initiative, research skills, responsibility for work done, curiosity.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>