Strategii pedagogice privind asigurarea educației ecologice în învățământul preșcolar
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
401 15
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-02 21:21
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:37.033+372.3 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4024)
SM ISO690:2012
BUZENCO, Aurica, AUTOR, Nou, MUNTEANU, Olesea. Strategii pedagogice privind asigurarea educației ecologice în învățământul preșcolar. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Învățământul preșcolar. Învățământul primar, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 4, pp. 31-38. ISBN 978-9975-76-382-0..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 4, 2022
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022

Strategii pedagogice privind asigurarea educației ecologice în învățământul preșcolar

CZU: 37.016:37.033+372.3

Pag. 31-38

Buzenco Aurica, Autor Nou, Munteanu Olesea
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 5 aprilie 2022


Rezumat

conținutul articolului demonstrează importanța și eficacitatea educație la preșcolari în formarea, educarea și dezvoltarea cunoașterii, conștiinței, participării, deprinderilor, atitudinilor de protejare a mediului, de dezvoltare a spiritului de responsabilitate față de natură. Antrenând copii în diverse acțiuni: excursii, acțiuni practice de colectare a materialelor refolosite, valorificarea sau utilizarea lor în alte scopuri, le vom dezvolta spiritul de inițiativă, a deprinderilor de cercetare, a răspunderii pentru lucrul făcut, a curiozității.

the content of the article demonstrates the importance and effectiveness of preschool education in the formation, education and development of knowledge, awareness, participation, skills, environmental protection, development of a sense of responsibility towards nature. By involving children in various actions: excursions, practical actions of collecting reused materials, capitalizing on their use for other purposes, we will develop their spirit of initiative, research skills, responsibility for work done, curiosity.

Cuvinte-cheie
educaţie pentru mediu, preşcolari, strategii, educare,

environmental education, preschoolers, Strategies, education

Crossref XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'>
<head>
<doi_batch_id>ibn-153194</doi_batch_id>
<timestamp>1715634584</timestamp>
<depositor>
<depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name>
<email_address>idsi@asm.md</email_address>
</depositor>
</head>
<body>
<collection>
<collection_metadata>
<full_title>Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice</full_title>
</collection_metadata>
<collection_issue>
<publication_date media_type='print'>
<year>2022</year>
</publication_date>
<isbn>978-9975-76-382-0.</isbn>
</collection_issue>
<collection_article publication_type='full_text'><titles>
<title>Strategii pedagogice privind asigurarea educației ecologice &icirc;n &icirc;nvățăm&acirc;ntul preșcolar</title>
</titles>
<contributors>
<person_name sequence='first' contributor_role='author'>
<given_name>Aurica</given_name>
<surname>Buzenco</surname>
</person_name>
<person_name sequence='additional' contributor_role='author'>
<given_name>Nou</given_name>
<surname>Autor</surname>
</person_name>
<person_name sequence='additional' contributor_role='author'>
<given_name>Olesea</given_name>
<surname>Munteanu</surname>
</person_name>
</contributors>
<publication_date media_type='print'>
<year>2022</year>
</publication_date>
<pages>
<first_page>31</first_page>
<last_page>38</last_page>
</pages>
</collection_article>
</collection>
</body>
</doi_batch>