Articolul precedent |
Articolul urmator |
483 36 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-09 22:27 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.03:159.942-053.2 (1) |
Educație (14391) |
Psihologie (3416) |
SM ISO690:2012 SANDA, Olguţa. Dimensiunile și stadiile dezvoltării emoționalității și inteligenței emoționale la copiii cu dizabilități. In: Educația în fața noilor provocări, 5-6 noiembrie 2021, Chisinau. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.2, pp. 204-208. ISBN 978-9975-76-373-8 (PDF). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația în fața noilor provocări Vol.2, 2021 |
||||||
Conferința "Educația în fața noilor provocări" Chisinau, Moldova, 5-6 noiembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.03:159.942-053.2 | ||||||
Pag. 204-208 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Emoţiile noastre constituie factori care ne influențează cel mai mult modul în care reacţionăm, luăm decizii, ne raportăm la propriul sistem de valori şi, nu în ultimul rând, comunicăm cu ceilalţi. Astfel, dacă reuşim să ne controlăm emoţiile, putem avea lucrurile sub control. Emoţiile se definesc ca stări afective, de scurtă durată, care traduc un specific al relaţiilor cu un obiect sau o situaţie, deci au un caracter situaţional (Andrei Cosmovici). Emoţiile pot fi declanşate de o împrejurare reală sau de una imaginară (gândul că mereu cineva te urmăreşte poate spreria o persoană să nu mai umble în plină noapte singură pe drum). Intensitatea lor e foarte variată: poate fi vagă, mijlocie, dar şi foarte mare, zguduind întregul organism. |
||||||
Cuvinte-cheie emoţie, Inteligenţa emoţională, empatie., emition, emotional intelligence, empathy |
||||||
|