Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
625 61 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-21 20:59 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.091 (37) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
SM ISO690:2012 VRABIE, Silvia. Impactul activităţilor extrașcolare asupra dezvoltării personalităţii elevilor din clasele primare. In: Univers Pedagogic, 2021, nr. 4(72), pp. 80-89. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.4.10 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 4(72) / 2021 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.4.10 | ||||||
CZU: 373.3.091 | ||||||
Pag. 80-89 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest studiu, abordăm problema educaţiei în contextul activităţilor extrașcolare asupra dezvoltării particularităţilor individuale ale elevilor din clasele primare. Punem accentul pe analiza impactului educaţiei nonformale, ca subsistem al sistemului de învăţământ, asupra dezvoltării personalităţii școlarului mic. Totodată, propunem unele sugestii de realizare a educaţiei nonformale, în vederea dezvoltării particularităţilor individuale ale elevilor de vârstă școlară mică. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie extraşcolară, activitate extrașcolară, educaţie nonformală, personalitate, extracurricular education, extracurricular activity, non-formal education, personality |
||||||
|