Influenţa teoriilor constructiviste asupra procesului de învăţare
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
569 19
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-08 12:29
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.091 (482)
Organizarea instruirii (533)
SM ISO690:2012
PETROVSCHI, Nina, SBÎRCIU, Călin. Influenţa teoriilor constructiviste asupra procesului de învăţare. In: Univers Pedagogic, 2021, nr. 4(72), pp. 8-11. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.4.01
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 4(72) / 2021 / ISSN 1811-5470

Influenţa teoriilor constructiviste asupra procesului de învăţare

Implications of constructivist theories in the reorientation of learning activities

DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.4.01
CZU: 37.091

Pag. 8-11

Petrovschi Nina1, Sbîrciu Călin2
 
1 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei,
2 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 31 ianuarie 2022


Rezumat

În acest articol, sunt analizate teoriile constructiviste și influenţele lor asupra procesului de învăţare.

The articleexamines constructivist theoriesandtheirinfluences on thelearningprocess

Cuvinte-cheie
teorii constructiviste, constructivism radical, constructivism cognitiv, constructivism social, constructivism socio-cultural, zona proximei dezvoltări,

constructivist theories, radical constructivism, cognitive constructivism, social constructivism, sociocultural constructivism, proximityarea of development, learningpotential, authenticreality