Articolul precedent |
Articolul urmator |
341 28 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-01 11:08 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:37.037 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3950) |
SM ISO690:2012 BLÂNDUL, Valentin Cosmin, CHEREGI, Mihaela Claudia, BLÂNDUL, Florentina Adriana. Utilizarea strategiilor didactice nonformale în procesul instructiv-educativ. In: Educația în fața noilor provocări, 5-6 noiembrie 2021, Chisinau. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.2, pp. 23-29. ISBN 978-9975-76-373-8 (PDF). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația în fața noilor provocări Vol.2, 2021 |
||||||
Conferința "Educația în fața noilor provocări" Chisinau, Moldova, 5-6 noiembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:37.037 | ||||||
Pag. 23-29 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Strategiile didactice nonformale utilizate în cadrul orelor de curs dezvoltă elevilor competențe interpersonale, capacitatea de lucru în echipă, încrederea în sine, disciplina, responsabilitatea, capacități de planificare, coordonare și organizare/ competențe de gestionare a proiectelor, capacitatea de a rezolva probleme practice. Sub supravegherea profesorului, elevii își asumă responsabilitatea propriei învățări, dezvoltându-și pe parcursul acestui proces, competențe metacognitive și autoevaluative (competențe de educație permanentă). În prezentul articol, vom încerca să prezentăm o parte dintre cele mai cunoscute strategii didactice non-formale ce pot fi utilizate de cadrele didactice în activitatea şcolară şi extraşcolară realizată cu elevii lor. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie, metodă, nonformal, competențe, dezvoltare., education, Method, non-formal, skills, development. |
||||||
|