Articolul precedent |
Articolul urmator |
301 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-19 11:32 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018:372.851 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
SM ISO690:2012 IORDACHE, Iulia. Orientarea economico-aplicativă la orele de matematică în liceu. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 1-2 octombrie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 1, pp. 67-73. ISBN 978-9975-76-361-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 1, 2021 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.018:372.851 | ||||||
Pag. 67-73 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Matematica, ca disciplină școlară, are un rol important în dezvoltarea abilităților elevilor în toate domeniile, astfel aplicarea în procesul de studii a modelului de formare a deprinderilor de rezolvare a problemelor economico-matematice, ce constă dintr-un sistem de probleme, ținându-se cont de conținutul temelor și de contingentul de elevi, dar și a metodologiei rezolvării lor, a permis să demonstrăm creșterea motivației pentru studierea matematicii, manifestarea unui interes mai mare, sporirea cunoștințelor elevilor. |
||||||
Cuvinte-cheie matematică, elevi, curriculum, liceu, competențe, probleme economico-matematice, cunoștințe economice, mathematics, pupils, curriculum, lyceum, competence, economic-mathematical problems, economics knowledge |
||||||
|