Orientarea economico-aplicativă la orele de matematică în liceu
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
301 8
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-19 11:32
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.018:372.851 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
SM ISO690:2012
IORDACHE, Iulia. Orientarea economico-aplicativă la orele de matematică în liceu. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 1-2 octombrie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 1, pp. 67-73. ISBN 978-9975-76-361-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 1, 2021
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2021

Orientarea economico-aplicativă la orele de matematică în liceu

CZU: 37.018:372.851

Pag. 67-73

Iordache Iulia
 
Colegiul Naţional de Comerţ al ASEM
 
 
Disponibil în IBN: 30 noiembrie 2021


Rezumat

Matematica, ca disciplină școlară, are un rol important în dezvoltarea abilităților elevilor în toate domeniile, astfel aplicarea în procesul de studii a modelului de formare a deprinderilor de rezolvare a problemelor economico-matematice, ce constă dintr-un sistem de probleme, ținându-se cont de conținutul temelor și de contingentul de elevi, dar și a metodologiei rezolvării lor, a permis să demonstrăm creșterea motivației pentru studierea matematicii, manifestarea unui interes mai mare, sporirea cunoștințelor elevilor.

Mathematics, as a school discipline, plays an important role in pupils’ competence development. Therefore, the implementation in the studying process of the economic-mathematical training model of problem-solving abilities, which includes a system of problems, taking into account the content of the topics and pupils’ contingent but also the methodology of their solving, allowed us to demonstrate the improvement of pupils’ motivation for studying mathematics, the growth of their interest and the increase of their knowledge.

Cuvinte-cheie
matematică, elevi, curriculum, liceu, competențe, probleme economico-matematice, cunoștințe economice,

mathematics, pupils, curriculum, lyceum, competence, economic-mathematical problems, economics knowledge