Integrarea tehnologiilor digitale la realizarea activităților practice interdisciplinare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
602 29
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-04 20:38
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.314.6:001.2+53 (1)
Educație (14334)
Știință și cunoștințe în general. Organizarea muncii intelectuale (1392)
Fizică (1735)
SM ISO690:2012
POSTOLACHI, Igor, BOCANCEA, Viorel, POSTOLACHI, Valentina. Integrarea tehnologiilor digitale la realizarea activităților practice interdisciplinare. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).: Implementarea inter/transdisciplinaritații în procesul de predare-învățare a fizicii și științelor tehnice (concept STEAM). Integrarea STEAM în procesul de studiere a biologiei, chimiei și geografiei, 29-30 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.2, pp. 70-75. ISBN 978-9975-76-358-5..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).
Vol.2, 2021
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)."
Chişinău, Moldova, 29-30 octombrie 2021

Integrarea tehnologiilor digitale la realizarea activităților practice interdisciplinare

CZU: 371.314.6:001.2+53

Pag. 70-75

Postolachi Igor, Bocancea Viorel, Postolachi Valentina
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 12 noiembrie 2021


Rezumat

Integrarea noilor tehnologii digitale în procesul de predare-învățare favorizează progresul noului context educațional, iar procesul educațional devine mai atractiv si mai eficient. Laboratorul digital „NeuLog”, oferă la moment una dintre cele mai bune tehnologii de a îmbina experimentul școlar real cu tehnologiile digitale contemporane. Senzorii „NeuLog” ne permit să integrăm tehnologia de azi în clasă pentru a ajuta pe elevi să înțeleagă conceptele-cheie ale studiilor tradiționale mai bine. În lucrare se prezintă metodologia de realizare a unui proiect interdisciplinar referitor la determinarea vitezei vântului.

The integration of new digital technologies in the teaching-learning process favors the progress of the new educational context, and the educational process becomes more attractive and more efficient. The digital laboratory „NeuLog" offers one of the best technologies to combine the real school experiment with contemporary digital technologies. NeuLog sensors allow us to integrate today's technology into the classroom to help students better understand key concepts of traditional studies. The paper presents the methodology for carrying out an interdisciplinary project on determining wind speed.

Cuvinte-cheie
Integrarea tehnologiilor digitale la realizarea activităților practice interdisciplinare,

Integrarea tehnologiilor digitale la realizarea activităților practice interdisciplinare