Articolul precedent |
Articolul urmator |
602 29 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-04 20:38 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.314.6:001.2+53 (1) |
Educație (14334) |
Știință și cunoștințe în general. Organizarea muncii intelectuale (1392) |
Fizică (1735) |
SM ISO690:2012 POSTOLACHI, Igor, BOCANCEA, Viorel, POSTOLACHI, Valentina. Integrarea tehnologiilor digitale la realizarea activităților practice interdisciplinare. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).: Implementarea inter/transdisciplinaritații în procesul de predare-învățare a fizicii și științelor tehnice (concept STEAM). Integrarea STEAM în procesul de studiere a biologiei, chimiei și geografiei, 29-30 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.2, pp. 70-75. ISBN 978-9975-76-358-5.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). Vol.2, 2021 |
|||||||
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)." Chişinău, Moldova, 29-30 octombrie 2021 | |||||||
|
|||||||
CZU: 371.314.6:001.2+53 | |||||||
Pag. 70-75 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Integrarea noilor tehnologii digitale în procesul de predare-învățare favorizează progresul noului context educațional, iar procesul educațional devine mai atractiv si mai eficient. Laboratorul digital „NeuLog”, oferă la moment una dintre cele mai bune tehnologii de a îmbina experimentul școlar real cu tehnologiile digitale contemporane. Senzorii „NeuLog” ne permit să integrăm tehnologia de azi în clasă pentru a ajuta pe elevi să înțeleagă conceptele-cheie ale studiilor tradiționale mai bine. În lucrare se prezintă metodologia de realizare a unui proiect interdisciplinar referitor la determinarea vitezei vântului. |
|||||||
Cuvinte-cheie Integrarea tehnologiilor digitale la realizarea activităților practice interdisciplinare, Integrarea tehnologiilor digitale la realizarea activităților practice interdisciplinare |
|||||||
|