Articolul precedent |
Articolul urmator |
455 40 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-19 17:02 |
SM ISO690:2012 BOTNARI, Valentina, REPEȘCO, Gabriela. Învățarea pertinentă în contextul pandemic. In: Dialog intercultural polono-moldovenesc, 14-15 mai 2021, Chişinău. Chișinău: Tipografia UST, 2021, Vol. IV, nr.2, pp. 162-172. ISBN 978-9975-76- 341-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Dialog intercultural polono-moldovenesc Vol. IV, nr.2, 2021 |
||||||
Congresul "Dialog intercultural polono-moldovenesc" Chişinău, Moldova, 14-15 mai 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 162-172 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul dat abordează aspecte teoretice privind învățarea pertinentă în contextul pandemiei Covid-19. În această ordine de idei, sunt analizate mai multe tipuri de învățare: învățarea experiențială, învățarea independentă, învățarea prin descoperire, învățarea mixtă, în mod special, sunt prezentate oportunitățile învățării transformative în cazul organizării studiilor la distanță. |
||||||
Cuvinte-cheie învăţare, tipuri de învățare, învățare transformativă, platforme educaționale, learning, types of learning, transformative learning, educational platforms |
||||||
|
Google Scholar Export
<meta name="citation_title" content="Învățarea pertinentă în contextul pandemic"> <meta name="citation_author" content="Botnari Valentina"> <meta name="citation_author" content="Repeșco Gabriela"> <meta name="citation_publication_date" content="2021"> <meta name="citation_collection_title" content="Dialog intercultural polono-moldovenesc"> <meta name="citation_volume" content="Vol. IV, nr.2"> <meta name="citation_firstpage" content="162"> <meta name="citation_lastpage" content="172"> <meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/162-172_5.pdf">