Articolul precedent |
Articolul urmator |
454 40 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-19 17:02 |
SM ISO690:2012 BOTNARI, Valentina, REPEȘCO, Gabriela. Învățarea pertinentă în contextul pandemic. In: Dialog intercultural polono-moldovenesc, 14-15 mai 2021, Chişinău. Chișinău: Tipografia UST, 2021, Vol. IV, nr.2, pp. 162-172. ISBN 978-9975-76- 341-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Dialog intercultural polono-moldovenesc Vol. IV, nr.2, 2021 |
||||||
Congresul "Dialog intercultural polono-moldovenesc" Chişinău, Moldova, 14-15 mai 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 162-172 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul dat abordează aspecte teoretice privind învățarea pertinentă în contextul pandemiei Covid-19. În această ordine de idei, sunt analizate mai multe tipuri de învățare: învățarea experiențială, învățarea independentă, învățarea prin descoperire, învățarea mixtă, în mod special, sunt prezentate oportunitățile învățării transformative în cazul organizării studiilor la distanță. |
||||||
Cuvinte-cheie învăţare, tipuri de învățare, învățare transformativă, platforme educaționale, learning, types of learning, transformative learning, educational platforms |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Botnari, V.D.</dc:creator> <dc:creator>Repeșco, G.</dc:creator> <dc:date>2021</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Articolul dat abordează aspecte teoretice privind învățarea pertinentă în contextul pandemiei Covid-19. În această ordine de idei, sunt analizate mai multe tipuri de învățare: învățarea experiențială, învățarea independentă, învățarea prin descoperire, învățarea mixtă, în mod special, sunt prezentate oportunitățile învățării transformative în cazul organizării studiilor la distanță.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>This article addresses theoretical aspects of relevant learning in the context of the Covid-19 pandemic. Therefore, several types of learning are analyzed: experiential learning, independent learning, discovery learning, blended learning, in particular, the opportunities for transformative learning are presented in the case of organizing distance learning.</p></dc:description> <dc:source>Dialog intercultural polono-moldovenesc (Vol. IV, nr.2) 162-172</dc:source> <dc:subject>învăţare</dc:subject> <dc:subject>tipuri de învățare</dc:subject> <dc:subject>învățare transformativă</dc:subject> <dc:subject>platforme educaționale</dc:subject> <dc:subject>learning</dc:subject> <dc:subject>types of learning</dc:subject> <dc:subject>transformative learning</dc:subject> <dc:subject>educational platforms</dc:subject> <dc:title>Învățarea pertinentă în contextul pandemic</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>