Articolul precedent |
Articolul urmator |
458 40 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-19 17:02 |
SM ISO690:2012 BOTNARI, Valentina, REPEȘCO, Gabriela. Învățarea pertinentă în contextul pandemic. In: Dialog intercultural polono-moldovenesc, 14-15 mai 2021, Chişinău. Chișinău: Tipografia UST, 2021, Vol. IV, nr.2, pp. 162-172. ISBN 978-9975-76- 341-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Dialog intercultural polono-moldovenesc Vol. IV, nr.2, 2021 |
||||||
Congresul "Dialog intercultural polono-moldovenesc" Chişinău, Moldova, 14-15 mai 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 162-172 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul dat abordează aspecte teoretice privind învățarea pertinentă în contextul pandemiei Covid-19. În această ordine de idei, sunt analizate mai multe tipuri de învățare: învățarea experiențială, învățarea independentă, învățarea prin descoperire, învățarea mixtă, în mod special, sunt prezentate oportunitățile învățării transformative în cazul organizării studiilor la distanță. |
||||||
Cuvinte-cheie învăţare, tipuri de învățare, învățare transformativă, platforme educaționale, learning, types of learning, transformative learning, educational platforms |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Botnari, V.D.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat din Tiraspol, Moldova, Republica</affiliation> </creator> <creator> <creatorName>Repeșco, G.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat din Tiraspol, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Învățarea pertinentă în contextul pandemic</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2021</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975- 76-207-6</relatedIdentifier> <subjects> <subject>învăţare</subject> <subject>tipuri de învățare</subject> <subject>învățare transformativă</subject> <subject>platforme educaționale</subject> <subject>learning</subject> <subject>types of learning</subject> <subject>transformative learning</subject> <subject>educational platforms</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2021</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Articolul dat abordează aspecte teoretice privind învățarea pertinentă în contextul pandemiei Covid-19. În această ordine de idei, sunt analizate mai multe tipuri de învățare: învățarea experiențială, învățarea independentă, învățarea prin descoperire, învățarea mixtă, în mod special, sunt prezentate oportunitățile învățării transformative în cazul organizării studiilor la distanță.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>This article addresses theoretical aspects of relevant learning in the context of the Covid-19 pandemic. Therefore, several types of learning are analyzed: experiential learning, independent learning, discovery learning, blended learning, in particular, the opportunities for transformative learning are presented in the case of organizing distance learning.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>