Cultura Ecologică — valori și funcţii în procesul de educaţie a școlarului mic
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
628 30
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-25 21:57
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.015 (71)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016)
SM ISO690:2012
BALAN-CHIRIAC, Elena. Cultura Ecologică — valori și funcţii în procesul de educaţie a școlarului mic. In: Univers Pedagogic, 2021, nr. 3(71), pp. 110-113. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.3.16
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 3(71) / 2021 / ISSN 1811-5470

Cultura Ecologică — valori și funcţii în procesul de educaţie a școlarului mic

Enviromental behavoir – a complex mechanism in primary pupil education

DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.3.16
CZU: 373.3.015

Pag. 110-113

Balan-Chiriac Elena
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 2 noiembrie 2021


Rezumat

Articolul de faţă abordează conceptele de cultură, cultură ecologică şi mecanismul complex al formării culturii ecologice la şcolarul mic, prin integrarea conţinuturilor curriculare. Sunt analizate lucrări ale cercetătorilor care au identificat principalele elemente ce conturează educaţia ecologică în ciclul primar.

The article is addressing to the concepts of culture, ecological behavior and the complex mechanism of its formation to pupil through integrating the curricular contents. They were been studied and analyzed the papers of researchers who identified the key elements which are shaping up the ecological behavior in primary school.

Cuvinte-cheie
cultură, cunoştinţe şi abilităţi ecologice, gândire ecologică, orientări valorice, comportament ecologic, interdisciplinaritate, integrarea conținuturilor curriculare,

culture, ecological knowledge and skills, environmental thinking, guidelines values, environmental behavior, interdisciplinarity, integrating the curricular contents